Ankieta Net Promoter Score®

Poznaj swoich klientów dzięki jednemu prostemu pytaniu

Badanie NPS - przykład
Ankieta NPS - mobilny przykład

Ankieta NPS daje odpowiedź na wiele pytań

Ankieta składa się z pytania w skali 0-10 oraz otwartego pytania uzupełniającego. Takie badanie pozwala otrzymać dużo informacji na temat Twoich klientów. Pytanie NPS brzmi przykładowo:

Czy polecił(a)byś nasze usługi swoim znajomym?

Odpowiedź jest skalą od 0 do 10. Gdzie 0 oznacza „Zdecydowanie nie poleciłbym” zaś 10 - „Zdecydowanie poleciłbym”.

Wskaźnik Net Promoter Score jest wyliczany na podstawie odpowiedzi na pytanie powyżej i przyjmuje wartość od -100 do 100. Jego wartość przewiduje prawdopodobieństwo powrotu lub dalszego polecenia produktu, lub usługi przez klienta.

Ankieta NPS nie zastępuje badań satysfakcji klientów, lecz daje wartościowy wskaźnik przy rozwoju firmy.

Dowiedz się więcej o Net Promoter Score

Rady odnośnie stosowania ankiet NPS

’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Red Bull
Alicja Zborowska
Administration Specialist, Red Bull Polska
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

Leroy Merlin

Ciągła ankietyzacja stale pomaga zwiększać jakość naszych usług

Stwórz własną ankietę NPS

Stwórz ankietę za darmo
Pakiet bezpłatny. Bez zobowiązań.