Badanie RX

Lepsze badania rynku dla firm i instytucji

Zaawansowane narzędzie do realizacji badań marketingowych i społecznych.
  • Bezpłatny okres testowy
  • Ponad 2 000 zadowolonych klientów
  • Zgodność z RODO
Ankieta badania rynku
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz
Ankieta badania marketingowego
Ankiety pozwalają tworzyć pytania obrazkowe - bardzo wygodne w wypełnianiu

Czym jest badanie rynku?

Analiza rynku to zbiór działań mający na celu zrozumienie, zdefiniowanie i poznanie określonych aspektów danego rynku. Do takich aspektów należą:

  • podaż i popyt oraz związek pomiędzy nimi,
  • relacji rynkowych,
  • stan sił wytwórczych,
  • płace,
  • ceny.

Analiza rynku pomaga podjąć ważne decyzje. Pozwala na lepsze ukształtowanie produktu na rynku, m.in. ustalenie cen, wielkość asortymentu itp. Znajomość klientów w danym rynku jest podstawą sukcesu dla każdego produktu i usługi. Podejmowanie właściwych działań marketingowych i strategicznych jest niemożliwe bez dobrej znajomości rynku. Badanie rynku pokazuje też obraz rynku, jego wielkość, obrót pieniężny, poszczególne udziały, możliwy udział.

Najlepszą metodą przeprowadzenia analizy rynku są ankiety online to najprostsza i najskuteczniejsza metoda badania rynku. Przy pomocy ankiet można szybko zdefiniować pytania i przesłać je do dużych grup odbiorców.

W celu przeprowadzenia badania rynku dobrze należy poznać jak najszerszą grupę klientów z tego rynku. Ankiety online pozwalają skutecznie przeprowadzać ankiety marketingowe, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Który rynek jest dla Ciebie najlepszy?
  • Jakie czynniki wpływają na zakup na tym rynku?
  • Jakie cechy są istotne dla produktu na tym rynku?
  • Jakie rodzaje kampanii marketingowej dobrze funkcjonują na tym rynku?
  • Jak nasz produkt konkuruje na tym rynku?
  • Jaka kampania najlepiej zadziała z klientami z tego rynku?
  • Jak powinniśmy rozwijać nasz produkt?

Ankiety marketingowe są podstawowym narzędziem potrzebnym do poznania rynku i jego klientów.

Metody badania rynku

Badania rynku są częścią badań marketingowych. Stałe przeprowadzanie badań znacznie wpływa na skuteczność podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Dodatkowo jest zalecane przez normy ISO 9000.

Metod badawczych jest wiele. Wywiad bezpośredni, grupy fokusowe, wywiad telefoniczny, ankiety papierowe i ankiety internetowe. W ostatnich latach ankiety online zyskały dużą przewagę nad pozostałymi metodami. Szybkość uruchomienia badania, bardzo łatwe metody dystrybucji ankiet sprawiły, że badania, które kiedyś wymagały zespołu i wielu tygodni do przeprowadzenia, dziś są wykonywane przez jedną osobę w kilka dni. Ponadto ankiety internetowe pozwalają na automatyczną analizę w czasie rzeczywistym, co eliminuje kolejne obciążenia związane z przygotowaniem analizy badania. Wykresy i najważniejsze parametry są generowane automatycznie.

Łatwość i prostota realizacji badań rynku przy pomocy ankiet online sprawia, że przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stałe, cykliczne przeprowadzanie takich badań.

Badania rynku ilościowe i jakościowe

Z punktu widzenia gromadzenia danych, badania rynku mogą być dzielone na jakościowe i ilościowe. Jakościowe badania kładą nacisk na jakość poszczególnej odpowiedzi. Posiadają więcej pytań i są bardziej czasochłonne. Badania ilościowe skupiają się na jak największej liczbie danych. Im więcej uczestników badania tym mniejszy błąd statystyczny. Takie badania mają znacznie mniejszą liczbę pytań w celu zwiększenia współczynnika wypełnień ankiety.

Badania konsumenckie

Klienci są powodem funkcjonowania przedsiębiorstw. To oni decydują o tym, czy firma odniesie sukces, czy nie. Słuchanie ich głosu jest podstawą podejmowania właściwych decyzji. W celu dobrego kontaktu z klientem ankiety online są najlepszą metodą na zadanie konsumentowi pytań.

Analiza rynku ankieta
Ankiety również dostosowane są do telefonów komórkowych
effect
Security GDPR
effect
Najwyższe bezpieczeństwo
effect
  • Zgodność RODO

    Nasza usluga jest zgodna z dyrektywą RODO, która obowiązuje przedsiębiorstwa przetwarzające dane osobowe na terenie Uni Europejskiej.

  • Zgodność CCPA

    Jako firma działająca na rynku globalnym, posiadamy również zgodność z kalifornijską dyrektywą dotyczącą ochrony danych osobowych CCPA (California Consumer Privacy Act).

  • SSL

    Wszystkie połączenia z naszą usługą są chronione za pomocą bezpiecznego połączenia SSL TLS 1.2 i AES z 256-bitowym kluczem.

  • Uprawnienia

    Ustaw indiwidualne uprawnienia dostępu dla członków zespołu. Dziel się zasobami na określonych prawach dostępu.

Badania rynku i społeczne: ilościowe i jakościowe

Skutecznie realizuj badania ilościowe dzięki użytecznym ankietom, które są proste w wypełnieniu

’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

Badanie rynku przykłady

Ankiety w badaniach rynku są niezastąpionym narzędziem. Prostota ich tworzenia i automatyczna analiza pozwalają zrealizować całe badanie w kilka dni.

Inne nasze produkty
interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO