Ankieta satysfakcji pacjenta

Ankieta satysfakcji pacjenta

Ankieta satysfakcji pacjenta

Służba zdrowia jest wyjątkową częścią każdej gospodarki. Jej celem jest ratowanie i dbanie o zdrowie obywatela. W porównaniu np. do branży rozrywkowej mierzenie satysfakcji jest bardziej skomplikowane. W przypadku kiedy idziemy do kina na film, może on być słaby, ale mimo tego może się nam podobać. W przypadku służby zdrowia nie chcemy zejść ze skuteczności leczenia na poczet np. bardziej miłego lekarza. Jednak nasza ocena służby zdrowia głównie składa się z ocen aspektów niemedycznych. Aby poprawić relację pomiędzy służbą zdrowia a pacjentem, możemy skorzystać ze świetnego narzędzia, jakim jest ankieta satysfakcji pacjenta. Dzięki takiemu badaniu możemy poprawić niemedyczne elementy w procesie leczenia, które znacznie wpłyną na ocenę w oczach pacjenta.

Czytaj więcej

Głosowanie online – jak robić?

Głosowanie online z użyciem obrazków

Głosowanie online z użyciem obrazków

Głosowanie online jest bardzo dobrą metodą na dokonanie wyboru w większej lub mniejszej grupie osób. Z naszego doświadczenia głosowanie może być przeprowadzane w gronie znajomych, jak i w dużej organizacji. Najczęściej spotykamy się z głosowaniami wewnątrz firm, gdzie pracownicy np. wybierają miejsce imprezy integracyjnej. Przykładów zastosowania naszych ankiet online do głosowania można zliczyć dziesiątki. Nasi klienci twierdzą, że wykorzystują nasze narzędzie do głosowań, ponieważ w chwile mogą stworzyć i udostępnić ankietę głosowania. Jest to szybka i skuteczna metoda zebrania głosów.

W tym wpisie przybliżę kilka aspektów związanych z tworzenie i udostępnianiem głosowań oraz nasze przemyślenia na temat przyszłości głosowania online.

Czytaj więcej

Badanie satysfakcji pracowników

Ankieta Badania satysfakcji pracownika

Ankieta badania satysfakcji pracownika

Zadowolony pracownik to dobry pracownik. Ciężko się nie zgodzić z tym zdaniem. Jak doprowadzić do zwiększenia zadowolenia? Najlepszym sposobem jest regularnie badanie satysfakcji pracowników. Organizacje, które stale monitorują zadowolenie swojego personelu, generują większe zyski, a liczba odchodzących pracowników jest bardzo niska.

Czytaj więcej