Nowa wersja interankiet

Ostatnie 12 miesięcy ciężko pracowaliśmy nad nową wersją serwisu. Ostatnie pół roku było najbardziej intensywne. Dziś z wielkim zadowoleniem możemy zaprezentować nową wersję interankiet. Właściwie całe narzędzie zostało wybudowane na nowo. Nowy edytor, nowy formularz oraz nowy moduł analizy.

Jednym z najciekawszych elementów nowej wersji jest edytor formularza. Inspirowaliśmy się programami do tworzenia prezentacji – PowerPoint, Keynote. Wiele osób je zna i umie w nich stworzyć prezentację. Teraz stworzenie formularza, ankiety, testu lub quizu jest równie proste. Upraszczając proces tworzenia, nie zrezygnowaliśmy z funkcjonalności. Zaprojektowaliśmy na nowo moduł tworzenia reguł przejść pomiędzy pytaniami – Logika oraz stworzyliśmy moduł Kalkulator, który pozwala na zliczanie punktów w zależności od udzielonych odpowiedzi.

Tworzenie formularza ankiety satysfakcji klienta

Liczba funkcjonalności jest zdecydowanie większa niż w poprzedniej wersji, ale przede wszystkim korzystanie jest znacznie przyjemniejsze. Wszystkie zmiany są zapisywane na bieżąco, więc nie trzeba pamiętać o klikaniu przycisku Zapisz.

Formularz został całkowicie przeprojektowany w porównaniu z poprzednią wersją. Jest lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych, na których jest wypełnianych ponad 60% ankiet i formularzy. W przeciwieństwie do poprzedniej wersji domyślnie dodajemy jedno pytanie na jedną stronę. Sprawia to, że tak zaprojektowane formularze mają dużo większy współczynnik wypełnień. Oczywiście można dodać kilka pytań na jednej stronie, służy do tego „Grupa pytań” dostępna z menu dodawania pytań.

Widok formularza ankiety

Dodawanie obrazków i animowanych gifów nigdy nie było takie proste. Bez potrzeby wgrywania plików można wyszukać obrazki, animowane gify i wstawić je do formularza. Dzięki temu w bardzo miły sposób możemy powitać lub pożegnać respondenta.

Nowa wersja jest dostępna dla wszystkich nowych użytkowników. Obecni użytkownicy mogą przetestować lub włączyć jako domyślną dla konta. Wcześniej stworzone formularze będą dalej działały w poprzedniej wersji.

Jeżeli masz jakieś pytania, to zachęcam do kontaktu z nami.

Jak zrobić badanie rynku?

Przykład pytania z ankiety badania rynku
Przykład pytania z ankiety badania rynku

Wymyślając pomysł na biznes, produkt lub usługę w pierwszej chwili przeżywamy euforie i mamy wrażenie, że ten pomysł nie może się nie udać. Niestety bardzo duży procent biznesów upada i to w dość krótkim czasie. Badanie rynku jest świetną metodą weryfikacji pomysłu na biznes. Dobrze zrealizowane badanie może zminimalizować ryzyko niepowodzenia oraz wprowadzić poprawki do pomysłu, aby lepiej odnalazł się na rynku. Dzięki nowoczesnym narzędziom takim jak systemy do przeprowadzania ankiet online i kanały dystrybucji takie jak sms, e-mail, facebook itp. możemy bardzo łatwo zweryfikować nasz pomysł na określonej grupie odbiorców. Mimo tak wielu ułatwień pytanie Jak zrobić badanie rynku? dalej pojawia się bardzo często.

Czytaj więcej

Przyszłość ankiety online – cechy dobrych ankiet

Ankieta papierowa vs. ankieta online

Czas ankiet papierowych już się skończył. Czasami możemy spotkać papierowe formularze, ale nie są one stosowane na szeroką skalę. Udostępnianie papierowej ankiety jest trudniejsze niż przesłanie linka. Wypełnianie kartki papieru jest trudniejsze, nawet jeżeli mamy zaznaczyć kwadraty przy odpowiedziach. Kliknięcie myszki lub stuknięcie w telefon jest znacznie szybsze. Pozostaje jeszcze analiza. Zbieranie formularzy i wprowadzanie danych, aby wygenerować raport, jest nieporównywalnie bardziej czasochłonne. Ankiety online generują automatyczne raporty w czasie rzeczywistym. Mimo tego dalej staramy się tworzyć ankiety online na wzór ankiet papierowych.

Czytaj więcej

Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka

Analiza ankiety
Analiza ankiety

Analizowanie wyników ankiety brzmi nieciekawie. Często tak jest, jeżeli ręcznie trzeba łączyć zebrane odpowiedzi wykonać dużo pracy, zanim wyciągniesz pierwsze wnioski. Do tego systemy do analizy są z reguły skomplikowane, zasypują nas tysiącami funkcji, których nigdy nie użyjemy. interankiety całkowicie automatyzują ten proces i prezentują wyniki w najdogodniejszej formie. Analiza ankiety jest przyjemnością. Wyniki są zbierane w czasie rzeczywistym i wyliczenia są robione automatycznie. Po udostępnieniu ankiety i otrzymaniu pierwszych odpowiedzi można już wyciągać pierwsze wnioski.

Czytaj więcej

RODO – klauzula i zgoda na przetwarzanie danych osobowych – wzór

Zgoda RODO, klauzula przetwarzania danych osobowych

Trudno znaleźć jeszcze osobę, która nie słyszała o RODO. Dyrektywa RODO zastąpiła dotychczasowe przepisy GiODO, które z pewnością nie cieszyły się tak dużym rozgłosem. To dobrze, więcej osób zostało uświadomionych w temacie bezpieczeństwa i ochrony przetwarzania danych osobowych. Tworząc formularze i ankiety, które zbierają dane osobowe, należy zadbać o dodanie zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzuli RODO.

Dane osobowe to imię, nazwisko, adres, adres e-mail, adres IP, numery identyfikacyjne, dane biometryczne, cechy fizyczne, fizjologiczne, ekonomiczne, kulturowe czy społeczne. Wszystkie dane, które umożliwiają zidentyfikowanie osoby.

Czytaj więcej