Tworzenie ankiety online- błędy, których należy unikać

Błędy, których należy unikać przy tworzeniu ankiety online
Błędy, których należy unikać przy tworzeniu ankiety online

Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego, czy próbujesz znaleźć najlepszy sposób na sprzedaż kolejnego produktu czy usługi lub próbujesz usprawnić doświadczenia swoich pracowników i klientów, ankieta online dostarczy Ci rzetelnych danych, na podstawie których możesz podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Błędy popełniane podczas tworzenia ankiety online mogą przyczynić się do słabych wskaźników odpowiedzi i niskiej jakości danych co może doprowadzić do stracenia szansy na maksymalne zaangażowanie odbiorców.

Czytaj więcej

Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania

Jakościowe badania rynku
Jakościowe badanie rynku

Jakościowe badania rynku to metoda badań opartych na pytaniach otwartych (konwersacyjnych), które w dużym stopniu opierają się na grupach fokusowych, wywiadach pogłębionych i innych innowacyjnych metodach badawczych. Jakościowe badanie rynku opiera się na małej, ale wysoce zweryfikowanej liczebności próby, zwykle składającej się z 6 do 10 respondentów.

Niewielka ilość ankietowanych pozwala na oszczędność kosztów, a „waga” próby pozwala na swobodną, pogłębioną dyskusję i analizę tematów. Zazwyczaj dyskusja jest kierowana według uznania ankietera lub badacza rynku.

Czytaj więcej

Badanie potrzeb klienta: definicja, analiza i przykłady zastosowania

Badanie potrzeb klienta
Badanie potrzeb klienta

Badanie potrzeb klienta to proces identyfikacji wymagań klienta dotyczących produktu lub usługi. Jest używany we wszelkiego rodzaju kontekstach zarządzania produktami i marką, w tym w opracowywaniu koncepcji, opracowywaniu produktów, analizie wartości i nie tylko.

Głównym celem badania analizy potrzeb klientów jest zrozumienie potrzeb klientów i ich pozycji na rynku.

Czytaj więcej

Employee Experience – co to, przykłady i zastosowanie

Employee experience - przykłady
Podejmuj działania, które zwiększą zadowolenie i zaangażowanie Twoich pracowników.


Od momentu, gdy ktoś patrzy na Twoją ofertę pracy, do momentu opuszczenia Twojej firmy, wszystko, czego pracownik uczy się, robi, widzi i czuje, przyczynia się do jego Employee Experience. Aby Twoja organizacja mogła opanować zarządzanie doświadczeniami pracowników, musisz słuchać swoich pracowników na każdym etapie cyklu życia w firmie, identyfikować to, co jest dla nich najważniejsze i tworzyć spersonalizowane, dostosowane do potrzeb Employee Experience.

Czym jest Employee Experience?

Employee Experience to tzw. doświadczenie pracownika i jest podstawą wydajności biznesowej. Podtrzymywanie wysiłków na rzecz Employee Experience, ulepszanie produktów oraz budowanie silnej i renomowanej marki wymagają pomocy Twoich pracowników. Ostatecznie to ich doświadczenia – pozytywne i negatywne – będą miały wpływ na to, czy inwestują w poprawę wydajności operacyjnej.

Czytaj więcej

Dyferencjał semantyczny i inne nowe typy pytań

Przykładowe wyniki w pytaniu Dyferencjał semantyczny

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy zaprezentować nowe 5 typów pytań. Dzięki nim ankiety tworzone za pomocą naszego narzędzia będą jeszcze bardziej skuteczne. Najciekawszym typem jaki dodaliśmy jest Dyferencjał semantyczny, który pozwala na bardzo szybką analizę zbieranych odpowiedzi we właściwej formie prezentacyjnej. Ponadto dodaliśmy do naszego narzędzia pytanie Ranking, Suwak, Skala numeryczna i Podział punktów. Poniżej prezentujemy bardziej szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych typów.

Czytaj więcej