Przykłady

Ankieta dotycząca nazwy produktu

Przedstaw docelowym konsumentom swój pomysł na nazwę produktu lub usługi, a następnie sprawdź, czy im się spodoba, czy zaoferują ciekawsze propozycje.

Ankieta dotycząca nazwy produktu
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Ankieta dotycząca nazw produktów

Skorzystaj z badań rynku, aby znaleźć idealną nazwę produktu dla nowych lub istniejących produktów Zwiększ swoje szanse na sukces produktu, wykorzystując badania rynku, aby znaleźć idealną nazwę. Zweryfikuj, jak Twój rynek myśli o każdej nazwie i upewnij się, że jest ona zgodna ze strategią Twojej marki.

  • Ułatw sprzedaż swojego produktu
  • Zmień swój produkt w reklamę marki
  • Napędzaj rozwój marki

Bez względu na to, jak innowacyjna jest Twoja nowa oferta, niezgrabna lub myląca nazwa produktu może zniechęcić potencjalnych klientów. I chociaż nie sprawi to, że przeciętny produkt będzie lepszy, świetna nazwa jest ogromną częścią tego, co sprawia, że ​​dobry produkt odniesie sukces.

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Właściwa nazwa może:

  • sprawić, aby Twój produkt był bardziej niezapomniany
  • podać informacje o funkcjach i korzyściach
  • pomóc Ci wyróżnić się na tle konkurencji
  • stworzyć platformę do rozwoju i poszerzenia asortymentu

Spójrz na swoją markę i istniejące produkty

Twój nowy produkt znajdzie się obok innych produktów z Twojej oferty, teraz lub w przyszłości, więc potrzebujesz nazwy, która będzie współgrać z istniejącą marką i językiem marketingowym. Powinieneś także zastanowić się, jak jesteś postrzegany przez klientów. Wyobraź sobie swoją markę i nazwy produktów zapisane w katalogu lub na stronie z recenzjami – powinny ze sobą współpracować i sprawiać wrażenie spójności i strategicznego planowania.

Oceń nazwy produktów konkurencji

Chodzi o umieszczenie nowego produktu w kontekście tego, co już jest. Ale zamiast płynnie dopasowywać się do własnej marki i asortymentu produktów, Twoim celem jest wzmocnienie postrzegania, że ​​oferujesz coś świeżego i innego niż konkurencja. Poszukaj trendów w tym, jak konkurenci nazywają swoje produkty i zdecyduj, czy chcesz dążyć do zupełnie nowego grona odbiorców, kontrastując z nimi, czy też wykorzystywać to, co już jest, aby zyskać uznanie wśród potencjalnych klientów.

Celem badania nazw produktów jest przedstawienie ogólnego rankingu nazw produktów, a także głębszego wglądu w każdą indywidualną nazwę. Dobre badanie nazewnictwa powinno dać ci wgląd w ogólne preferencje dotyczące nazw i tego, które nazwy są najlepiej oceniane pod kątem różnych kryteriów, takich jak kreatywność lub atrakcyjność. Zacznij od opisu produktu, obrazu produktu lub obrazu koncepcyjnego. Chociaż opis to dobry początek, zalecamy użycie obrazu, aby dać konsumentom wyraźny pogląd Twojego produktu.

Inne szablony w kategorii Badania klienta

Pokaż więcej Przejdź
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO