Dzięki uzyskanym wynikom ankiety dotyczącej oczekiwań cenowych, można określić jakie zabiegi marketingowe pozwolą zwiększyć elastyczność cenową danego produktu czy też usługi.
Badaj kompleksowo swoich klientów z naszym produktem Customer Heaven
Umów demoZnajdź optymalną cenę dla swojego produktu lub usługi, zbierając dane z określonego rynku docelowego.
Jaka jest najlepsza cena za nowy produkt, który wprowadzasz na rynek? Czy sprzedaż spada i czy drastyczny spadek ceny może zmniejszyć zainteresowanie? Odpowiedzi na te pytania mogą wydawać się trudne, ale odpowiedź może być łatwiejsza, jeśli znasz wrażliwość cenową swoich klientów. Wrażliwość cenowa jest definiowana jako stopień, w jakim cena produktu wpływa na popyt lub chęć zakupu przez klienta. Opisuje stopień ważności, jaki kupujący przywiązują do ceny — w stosunku do innych wymiarów produktu lub kryteriów zakupu. Obejmuje to jakość produktu lub markę, pod którą jest sprzedawany. Wysoka wrażliwość cenowa konsumentów oznacza, że istnieje silny związek między ceną a popytem klientów. Gdy cena znacznie wzrośnie, sprzedaż spadnie. W przeciwieństwie do tego, jeśli cena towaru jest zbyt niska, zmiana ceny może w dużej mierze nie wpłynąć na sprzedaż.
Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz
Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.
Integracja z zewnętrznymi systemami
Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.
Bezpieczeństwo i zgodność RODO
Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.
Znalezienie optymalnej ceny dla Twojego produktu to złożony i trudny proces. Wiele firm stosuje jedną z dwóch powszechnych strategii cenowych — ustalanie kosztów plus lub konkurencyjne ceny.
Wycena koszt plus oznacza obliczenie podstawy kosztowej i proste dodanie procentowej marży. Jest to zwykle używane do osiągnięcia docelowego poziomu przychodów lub zysku.
Konkurencyjne ceny lub ceny rynkowe obejmują ustalanie cen w oparciu o strategie cenowe konkurentów. Opiera się to na założeniu, że konkurenci znają już najlepszą cenę produktu.
Ankiety online to bardzo skuteczny sposób na zebranie danych potrzebnych do pomiaru tej koncepcji. Korzystając z Interankiet , możesz uzyskać dostęp do wysoce ukierunkowanego, reprezentatywnego panelu konsumentów, aby zebrać bogate dane, takie jak referencyjne, preferowane i akceptowalne przedziały cenowe, nawyki zakupowe i chęć zakupu — dane, które można przekształcić w przydatne informacje. Korzystając z narzędzi badania wrażliwości cenowej, możesz łatwo porównywać i kontrastować, w jaki sposób różne punkty cenowe przekładają się na różne intencje zakupowe, pomagając w zapewnieniu optymalnej ceny produktu.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.