Ankieta hotelowa wzór i przykład

Zbieraj wartościowe informację od gości hotelu, hostelu lub pensjonatu

Utwórz ankietę za darmo

Pakiet bezpłatny. Bez zobowiązań.

Ankieta hotelowa wzór i przykład

Po co ankieta zadowolenia klienta?

Usługi hotelowe są podatne na opinie klientów. Dobra opinia jest bardzo cenna, a wpadki mogą mieć poważne skutki wizerunkowe. Stałe badanie zadowolenia klienta jest kluczowym elementem sukcesu w tej branży. Zazwyczaj, jeżeli klient hotelu doświadczy czegoś nieprzyjemnego podczas pobytu, następnym razem nie wybierze tego miejsca. Nie każdy niespytany gość podzieli się swoją opinią. Większość przemilczy i uwzględni to przy ponownym wyborze. Pytając się każdego gościa o wrażenia z pobytu mamy stałą kontrolę nad jakością usług.

Ankieta po wyjeździe

Najlepszym momentem na poproszenie o wypełnienie ankiety na temat pobytu jest przesłanie ankiety w ciągu 48 godzin od wymeldowania. Ta czynność może się odbyć przy wymeldowywaniu, lecz wypełnianie ankiety przy recepcji może nie być do końca szczere. Otrzymanie zaproszenia e-mail lub sms do ankiety pozwala swobodnie podzielić się opinią o pobycie.

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Ankieta po pobycie - jak powinna wyglądać?

Badanie satysfakcji gościa hotelu powinno być możliwie krótki, aby otrzymać odpowiedzi od jak największej ilości klientów. Najlepiej sobie wyobrazić sytuację, w której chcemy otrzymać opinie od niezadowolonego gościa, który nie zwrócił uwagi personelowi podczas pobytu i nie jest specjalnie skory wypełniać jakieś formularze, ale chętnie powie swoją opinię znajomym. Prosty formularz składający się maksymalnie z kilku pytań sprawie, że taka osoba jest w stanie podzielić się swoją opinią.

Ankieta SPA

Hotel to nie tylko nocleg, wiele takich miejsc oferuje centra SPA, które czasami są powodem przybycia. Jeżeli klient specjalnie decyduje się na pobyt w SPA, chcemy wiedzieć, czy spełniło one jego oczekiwania i czy wróci lub poleci je swoim znajomym. Ankieta po wizycie zagwarantuje bardzo wartościowe informacje o świadczonej usłudze. W przypadku takiej ankiety warto zadać więcej pytań w celu oceny poszczególnych części hotelowego SPA.

Ankieta hotelowa w PDF - alternatywne metody zbierania odpowiedzi

Ankiety online są świetne, lecz nie zawsze można przesłać ją bezpośrednio. Kiedy nie ma możliwości przesłania ankiety na telefon bądź e-mail, warto rozważyć użycie tabletów z ankietą w określonych miejscach - recepcja, spa, restauracja itd. Ponadto zawsze można wydrukować stworzony formularz ankiety i zbierać opinie w klasycznej formie.

Ankieta dla pracowników hotelu

W zapewnieniu wysokiej jakości gościom hotelowym najważniejszą rolę odgrywa personel. Motywacja zespołu ma bezpośredni wpływ na odczucia gości hotelowych. Ankietyzacja pracowników hotelu pozwala diagnozować problemy w początkowej fazie. Dzięki anonimowym ankietom dla pracowników można otrzymać informację ciężkie do uzyskania w wywiadzie bezpośrednim.

’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Stwórz dowolny formularz i przeprowadź ankietę, badanie, test, quiz lub po prostu zbierz dane

Załóż darmowe konto
Pakiet bezpłatny. Bez zobowiązań.