Przeprowadź krótką ankietę oceny webinaru, badaj efektywność prezentowanych treści i zyskaj cenne informacje.
Ankieta po webinarze to narzędzie zbierania informacji zwrotnych od uczestników po zakończeniu wydarzenia internetowego, znane jako webinar. Głównym celem takiej ankiety jest ocena stopnia satysfakcji uczestników, zrozumienie, czy ich oczekiwania zostały spełnione, oraz pozyskanie konstruktywnych opinii na temat jakości prezentacji, treści i ogólnego przebiegu webinaru.
Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz
Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.
Integracja z zewnętrznymi systemami
Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.
Bezpieczeństwo i zgodność RODO
Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.
Ankieta po webinarze stanowi kluczowy element w procesie ewaluacji tego rodzaju wydarzeń. Jej głównym celem jest uzyskanie opinii uczestników na temat różnych aspektów webinaru, aby zrozumieć, czy ich oczekiwania zostały spełnione, a także w jaki sposób można doskonalić przyszłe prezentacje online. Poprzez pytania dotyczące ogólnej satysfakcji, jakości treści, czy też komunikacji w trakcie wydarzenia, ankieta pozwala organizatorom na uzyskanie konkretnej informacji zwrotnej od uczestników. To narzędzie stwarza możliwość dokładnej oceny, czy webinar był efektywny, czy też istnieje potrzeba wprowadzenia poprawek i dostosowania się do oczekiwań audytorium.
Ankieta po webinarze powinna być krótka, trwająca 5-10 minut, aby nie zniechęcać uczestników. Koncentruj się na istotnych pytaniach dotyczących satysfakcji i potrzeb. Staraj się utrzymać równowagę między uzyskaniem cennych informacji a minimalnym obciążeniem czasowym dla uczestników, co zwiększy szanse na uzyskanie skoncentrowanych i rzetelnych odpowiedzi.Warto zadbać o zwięzłość ankiety po webinarze, ograniczając liczbę pytań. 8-10 klarownych pytań pozwoli uzyskać istotne opinie, zwiększając skuteczność wypełnienia ankiety przez uczestników.
Decyzja o tym, czy ankieta po webinarze powinna być anonimowa, zależy od celów organizatora i charakteru informacji zbieranych w ankiecie. Anonimowość może zachęcać uczestników do szczerego wyrażenia swoich opinii, zwłaszcza jeśli tematy dotyczą kwestii wrażliwych. Jednak, w przypadku planowania dalszego zaangażowania uczestników (np. nagrody, dodatkowe szkolenia), identyfikacja respondentów może być przydatna. Kluczowe jest zbalansowanie potrzeby uzyskania szczerych opinii z poszanowaniem prywatności uczestników.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.