Ocena satysfakcji z pobytu w oddziale może posłużyć do opracowania programu poprawy jakości opieki w szpitalu
Ankieta satysfakcji pacjenta to zestaw pytań służących do zbierania informacji zwrotnych od pacjentów w celu pomiaru ich zadowolenia z jakości i opieki świadczeniodawcy. Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta pomaga ocenić podstawowe wskaźniki dotyczące opieki nad pacjentem, które pomagają instytucjom medycznym w zrozumieniu poziomu świadczonej opieki. Sześć podstawowych mierników, według których należy mierzyć satysfakcję pacjenta, to:
Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz
Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.
Integracja z zewnętrznymi systemami
Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.
Bezpieczeństwo i zgodność RODO
Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.
Pacjenci często przychodzą do szpitali z bólem zlokalizowanym i nie wiedzą, jak wytłumaczyć ból i inne objawy personelowi medycznemu. Przeprowadzenie diagnozy badawczej obejmującej historię pacjenta, historię rodzinną, przeprowadzanie testów i dostarczanie niezbędnych leków wymaga wiedzy ze strony personelu medycznego.
Jednym z najważniejszych mierników pozwalających na zrozumienie jakości o personelu jest określenie, ile razy pacjent otrzymał sprzeczne informacje od różnych lekarzy. Pomoże to w ustanowieniu procesu rozpowszechniania informacji i przeprowadzania w razie potrzeby szkolenia w miejscu pracy.
Szpitale muszą zawsze zapewniać wszystkim swoim pacjentom wysokiej jakości leczenie. Niezbędne jest również wdrażanie najlepszych praktyk w porównaniu do innych szpitali w okolicy.
Pacjent będzie musiał określić, czy jest posiadaczem polisy na ubezpieczenie zdrowotne, czy też jest jedynie na utrzymaniu jednego ze swoich krewnych. Nazwa firmy ubezpieczeniowej musi być podana wraz z numerem ubezpieczenia pacjenta, aby umożliwić dostawcy usług medycznych lub grupie kontakt z firmą.
W wielu przypadkach pewne aspekty funkcjonowania placówki medycznej pozostają nierozwiązane z powodu rzadkiego zbierania opinii pacjentów i zwykłego braku informacji na temat problemów, z jakimi borykają się pacjenci korzystający z konsultacji i leczenia. To właśnie tam ankiety satysfakcji pacjentów stanowią skuteczną platformę dla pacjentów do przekazywania szczerych informacji zwrotnych w oparciu o ich doświadczenie.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.