Przykłady

Ankieta satysfakcji pacjenta po pobycie w szpitalu

Ocena satysfakcji z pobytu w oddziale może posłużyć do opracowania programu poprawy jakości opieki w szpitalu

Ankieta satysfakcji pacjenta po pobycie w szpitalu
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Czym jest ankieta satysfakcji pacjenta po pobycie w spzitalu?

Ankieta satysfakcji pacjenta to zestaw pytań służących do zbierania informacji zwrotnych od pacjentów w celu pomiaru ich zadowolenia z jakości i opieki świadczeniodawcy. Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta pomaga ocenić podstawowe wskaźniki dotyczące opieki nad pacjentem, które pomagają instytucjom medycznym w zrozumieniu poziomu świadczonej opieki. Sześć podstawowych mierników, według których należy mierzyć satysfakcję pacjenta, to:

  • jakość opieki medycznej
  • umiejętności interpersonalne prezentowane przez lekarzy
  • przejrzystość i komunikacja między opiekunem a pacjentem
  • finansowe aspekty opieki
  • dostęp do lekarzy i innych pracowników medycznych
  • dostępność opiek

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Jakie są specjalistyczne pytania ankiety zadowolenia pacjentów?

  • Jak oceniasz proces diagnozy, który przeszedłeś?
  • Pacjenci często przychodzą do szpitali z bólem zlokalizowanym i nie wiedzą, jak wytłumaczyć ból i inne objawy personelowi medycznemu. Przeprowadzenie diagnozy badawczej obejmującej historię pacjenta, historię rodzinną, przeprowadzanie testów i dostarczanie niezbędnych leków wymaga wiedzy ze strony personelu medycznego.

  • Jak często otrzymywałeś sprzeczne informacje od różnych lekarzy w tym szpitalu?
  • Jednym z najważniejszych mierników pozwalających na zrozumienie jakości o personelu jest określenie, ile razy pacjent otrzymał sprzeczne informacje od różnych lekarzy. Pomoże to w ustanowieniu procesu rozpowszechniania informacji i przeprowadzania w razie potrzeby szkolenia w miejscu pracy.

  • Jaka jest różnica w opiece świadczonej przez szpitale dostępne w Twojej okolicy?
  • Szpitale muszą zawsze zapewniać wszystkim swoim pacjentom wysokiej jakości leczenie. Niezbędne jest również wdrażanie najlepszych praktyk w porównaniu do innych szpitali w okolicy.

  • Dane dotyczące rodzaju ubezpieczenia pacjenta
  • Pacjent będzie musiał określić, czy jest posiadaczem polisy na ubezpieczenie zdrowotne, czy też jest jedynie na utrzymaniu jednego ze swoich krewnych. Nazwa firmy ubezpieczeniowej musi być podana wraz z numerem ubezpieczenia pacjenta, aby umożliwić dostawcy usług medycznych lub grupie kontakt z firmą.

Dlaczego warto przeprowadzić ankietę satysfakcji pacjenta?

W wielu przypadkach pewne aspekty funkcjonowania placówki medycznej pozostają nierozwiązane z powodu rzadkiego zbierania opinii pacjentów i zwykłego braku informacji na temat problemów, z jakimi borykają się pacjenci korzystający z konsultacji i leczenia. To właśnie tam ankiety satysfakcji pacjentów stanowią skuteczną platformę dla pacjentów do przekazywania szczerych informacji zwrotnych w oparciu o ich doświadczenie.

Inne szablony w kategorii Opieka zdrowotna

Więcej przykładowych szablonów Przejdź
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Red Bull
Alicja Zborowska
Administration Specialist, Red Bull Polska
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO