Przykłady

Ankieta satysfakcji pacjenta po pobycie w szpitalu

Ocena satysfakcji z pobytu w oddziale może posłużyć do opracowania programu poprawy jakości opieki w szpitalu

Ankieta satysfakcji pacjenta po pobycie w szpitalu
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Czym jest ankieta satysfakcji pacjenta po pobycie w spzitalu?

Ankieta satysfakcji pacjenta to zestaw pytań służących do zbierania informacji zwrotnych od pacjentów w celu pomiaru ich zadowolenia z jakości i opieki świadczeniodawcy. Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta pomaga ocenić podstawowe wskaźniki dotyczące opieki nad pacjentem, które pomagają instytucjom medycznym w zrozumieniu poziomu świadczonej opieki. Sześć podstawowych mierników, według których należy mierzyć satysfakcję pacjenta, to:

  • jakość opieki medycznej
  • umiejętności interpersonalne prezentowane przez lekarzy
  • przejrzystość i komunikacja między opiekunem a pacjentem
  • finansowe aspekty opieki
  • dostęp do lekarzy i innych pracowników medycznych
  • dostępność opiek

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Jakie są specjalistyczne pytania ankiety zadowolenia pacjentów?

  • Jak oceniasz proces diagnozy, który przeszedłeś?
  • Pacjenci często przychodzą do szpitali z bólem zlokalizowanym i nie wiedzą, jak wytłumaczyć ból i inne objawy personelowi medycznemu. Przeprowadzenie diagnozy badawczej obejmującej historię pacjenta, historię rodzinną, przeprowadzanie testów i dostarczanie niezbędnych leków wymaga wiedzy ze strony personelu medycznego.

  • Jak często otrzymywałeś sprzeczne informacje od różnych lekarzy w tym szpitalu?
  • Jednym z najważniejszych mierników pozwalających na zrozumienie jakości o personelu jest określenie, ile razy pacjent otrzymał sprzeczne informacje od różnych lekarzy. Pomoże to w ustanowieniu procesu rozpowszechniania informacji i przeprowadzania w razie potrzeby szkolenia w miejscu pracy.

  • Jaka jest różnica w opiece świadczonej przez szpitale dostępne w Twojej okolicy?
  • Szpitale muszą zawsze zapewniać wszystkim swoim pacjentom wysokiej jakości leczenie. Niezbędne jest również wdrażanie najlepszych praktyk w porównaniu do innych szpitali w okolicy.

  • Dane dotyczące rodzaju ubezpieczenia pacjenta
  • Pacjent będzie musiał określić, czy jest posiadaczem polisy na ubezpieczenie zdrowotne, czy też jest jedynie na utrzymaniu jednego ze swoich krewnych. Nazwa firmy ubezpieczeniowej musi być podana wraz z numerem ubezpieczenia pacjenta, aby umożliwić dostawcy usług medycznych lub grupie kontakt z firmą.

Dlaczego warto przeprowadzić ankietę satysfakcji pacjenta?

W wielu przypadkach pewne aspekty funkcjonowania placówki medycznej pozostają nierozwiązane z powodu rzadkiego zbierania opinii pacjentów i zwykłego braku informacji na temat problemów, z jakimi borykają się pacjenci korzystający z konsultacji i leczenia. To właśnie tam ankiety satysfakcji pacjentów stanowią skuteczną platformę dla pacjentów do przekazywania szczerych informacji zwrotnych w oparciu o ich doświadczenie.

Inne szablony w kategorii Opieka zdrowotna

Więcej przykładowych szablonów Przejdź
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO