Przykłady

Ankieta świadomości marki

Za pomocą badania świadomości marki sprawdzisz, jak bardzo Twoja marka jest rozpoznawalna na tle konkurencji.

Ankieta świadomości marki
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Ankieta świadomości marki

Zrozumienie pozycji Twojej marki na rynku pomaga w budowaniu obecności, rozwijaniu inicjatyw marketingowych i zwiększaniu sprzedaży.

Dwa rodzaje świadomości marki : rozpoznanie vs. przypomnienie

Konsumenci na różne sposoby zapamiętują marki. Niektóre marki mają tak przytłaczającą obecność kulturową i globalny zasięg, że cieszą się rozpoznawalnością marki „top of mind” , takie jak Coca Cola, McDonald's, Disney. Inne marki przychodzą konsumentowi na myśl tylko wtedy, gdy przypominają mu się o nich, gdy zobaczą ich logo lub usłyszą ich nazwę.

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Rozpoznawalność marki

Podczas pomiaru świadomości marki za pomocą badań wspomaganych ludzie otrzymują wizualizacje marki lub nazwy w celu określenia odsetka osób, które rozpoznają Twoją markę wśród innych marek. Wysoki poziom rozpoznawalności w pytaniach o pomoc w przypomnieniu jest ważny, gdy klienci są w sklepie i otrzymują ten sam produkt oferowany przez kilka różnych marek.

Przypominanie marki

Niewspomagane rozpoznawanie marki prosi klientów o zapamiętanie nazwy marki bez pojawiania się jej na liście lub w galerii zdjęć. Aby przeprowadzić samodzielne badanie za pomocą ankiety dotyczącej znajomości marki, pytania muszą być otwarte Badania pokazują, że istnieje wyższa korelacja między preferencjami klientów danej marki a markami, które wymienili w badaniu własnym.

Mierzenie świadomości marki za pomocą narzędzi

Jak mierzyć świadomość marki? Jeśli chodzi o tradycyjne reklamy, takie jak kampanie telewizyjne i radiowe, marketerzy patrzą na zasięg i częstotliwość, aby określić, czy ich przekaz dociera do mas.

Przeprowadź ankiety dotyczące świadomości marki

Pytania ankiety na temat świadomości marki mogą pomóc Ci ocenić, jak dobrze ludzie znają Twoją firmę. Niezależnie od tego, czy ankieta jest przeprowadzana online, wysyłana pocztą, czy przeprowadzana przez telefon, należy rozważyć dwutorowe podejście:

  • Pytanie obecnych klientów, jak o tobie słyszeli, aby zrozumieć, jakie środki marketingowe, od reklam telewizyjnych po podstawowe wiadomości odniosły największy sukces.
  • Pytanie przypadkowych osób, czy słyszeli o Twojej marce, aby uzyskać wgląd w to, ile osób może zapamiętać Twoją markę.
  • Zawsze przeprowadzaj zarówno samodzielne, jak i wspomagane badania świadomości marki, aby zapewnić sobie najlepszą podstawę do podejmowania decyzji dotyczących marki Twojej firmy i jej świadomości rynkowej.

Pytania do ankiety na temat świadomości marki

Chociaż nie ma dwóch identycznych marek, pytania ankiety świadomości marki są często dość podobne! Oto kilka przykładów typowych pytań ankietowych dotyczących marki , które warto zadać uczestnikom:

  • Kiedy ostatnio korzystałeś z naszej kategorii produktów?
  • Kiedy myślisz o tej kategorii produktów, jakie marki przychodzą Ci na myśl?
  • O których z poniższych marek słyszałeś(aś)?
  • Kiedy po raz pierwszy usłyszałeś o naszej marce?
  • Gdzie w ciągu ostatnich trzech miesięcy widziałeś lub słyszałeś o naszej marce?
  • Jak dobrze znasz naszą markę?
  • Jak często w ciągu ostatnich trzech miesięcy słyszałeś, jak ludzie rozmawiali o naszej marce?
  • Jak opisałbyś swoją ogólną opinię o naszej marce?
  • Czy w ciągu ostatnich trzech miesięcy zmieniło się Twoje postrzeganie naszej marki?
  • Czy poleciłbyś naszą markę znajomemu?

Inne szablony w kategorii Badania rynku

Pokaż więcej Przejdź
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO