Za pomocą badania świadomości marki sprawdzisz, jak bardzo Twoja marka jest rozpoznawalna na tle konkurencji.
Zrozumienie pozycji Twojej marki na rynku pomaga w budowaniu obecności, rozwijaniu inicjatyw marketingowych i zwiększaniu sprzedaży.
Konsumenci na różne sposoby zapamiętują marki. Niektóre marki mają tak przytłaczającą obecność kulturową i globalny zasięg, że cieszą się rozpoznawalnością marki „top of mind” , takie jak Coca Cola, McDonald's, Disney. Inne marki przychodzą konsumentowi na myśl tylko wtedy, gdy przypominają mu się o nich, gdy zobaczą ich logo lub usłyszą ich nazwę.
Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz
Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.
Integracja z zewnętrznymi systemami
Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.
Bezpieczeństwo i zgodność RODO
Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.
Podczas pomiaru świadomości marki za pomocą badań wspomaganych ludzie otrzymują wizualizacje marki lub nazwy w celu określenia odsetka osób, które rozpoznają Twoją markę wśród innych marek. Wysoki poziom rozpoznawalności w pytaniach o pomoc w przypomnieniu jest ważny, gdy klienci są w sklepie i otrzymują ten sam produkt oferowany przez kilka różnych marek.
Niewspomagane rozpoznawanie marki prosi klientów o zapamiętanie nazwy marki bez pojawiania się jej na liście lub w galerii zdjęć. Aby przeprowadzić samodzielne badanie za pomocą ankiety dotyczącej znajomości marki, pytania muszą być otwarte Badania pokazują, że istnieje wyższa korelacja między preferencjami klientów danej marki a markami, które wymienili w badaniu własnym.
Jak mierzyć świadomość marki? Jeśli chodzi o tradycyjne reklamy, takie jak kampanie telewizyjne i radiowe, marketerzy patrzą na zasięg i częstotliwość, aby określić, czy ich przekaz dociera do mas.
Pytania ankiety na temat świadomości marki mogą pomóc Ci ocenić, jak dobrze ludzie znają Twoją firmę. Niezależnie od tego, czy ankieta jest przeprowadzana online, wysyłana pocztą, czy przeprowadzana przez telefon, należy rozważyć dwutorowe podejście:
Chociaż nie ma dwóch identycznych marek, pytania ankiety świadomości marki są często dość podobne! Oto kilka przykładów typowych pytań ankietowych dotyczących marki , które warto zadać uczestnikom:
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.