Lepsze badania rynku dla firm i instytucji
- Bezpłatny okres testowy
- Ponad 2 000 zadowolonych klientów
- Zgodność z RODO
Analiza rynku to zbiór działań mający na celu zrozumienie, zdefiniowanie i poznanie określonych aspektów danego rynku. Do takich aspektów należą:
Analiza rynku pomaga podjąć ważne decyzje. Pozwala na lepsze ukształtowanie produktu na rynku, m.in. ustalenie cen, wielkość asortymentu itp. Znajomość klientów w danym rynku jest podstawą sukcesu dla każdego produktu i usługi. Podejmowanie właściwych działań marketingowych i strategicznych jest niemożliwe bez dobrej znajomości rynku. Badanie rynku pokazuje też obraz rynku, jego wielkość, obrót pieniężny, poszczególne udziały, możliwy udział.
Najlepszą metodą przeprowadzenia analizy rynku są ankiety online to najprostsza i najskuteczniejsza metoda badania rynku. Przy pomocy ankiet można szybko zdefiniować pytania i przesłać je do dużych grup odbiorców.
W celu przeprowadzenia badania rynku dobrze należy poznać jak najszerszą grupę klientów z tego rynku. Ankiety online pozwalają skutecznie przeprowadzać ankiety marketingowe, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:
Ankiety marketingowe są podstawowym narzędziem potrzebnym do poznania rynku i jego klientów.
Badania rynku są częścią badań marketingowych. Stałe przeprowadzanie badań znacznie wpływa na skuteczność podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Dodatkowo jest zalecane przez normy ISO 9000.
Metod badawczych jest wiele. Wywiad bezpośredni, grupy fokusowe, wywiad telefoniczny, ankiety papierowe i ankiety internetowe. W ostatnich latach ankiety online zyskały dużą przewagę nad pozostałymi metodami. Szybkość uruchomienia badania, bardzo łatwe metody dystrybucji ankiet sprawiły, że badania, które kiedyś wymagały zespołu i wielu tygodni do przeprowadzenia, dziś są wykonywane przez jedną osobę w kilka dni. Ponadto ankiety internetowe pozwalają na automatyczną analizę w czasie rzeczywistym, co eliminuje kolejne obciążenia związane z przygotowaniem analizy badania. Wykresy i najważniejsze parametry są generowane automatycznie.
Łatwość i prostota realizacji badań rynku przy pomocy ankiet online sprawia, że przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stałe, cykliczne przeprowadzanie takich badań.
Z punktu widzenia gromadzenia danych, badania rynku mogą być dzielone na jakościowe i ilościowe. Jakościowe badania kładą nacisk na jakość poszczególnej odpowiedzi. Posiadają więcej pytań i są bardziej czasochłonne. Badania ilościowe skupiają się na jak największej liczbie danych. Im więcej uczestników badania tym mniejszy błąd statystyczny. Takie badania mają znacznie mniejszą liczbę pytań w celu zwiększenia współczynnika wypełnień ankiety.
Klienci są powodem funkcjonowania przedsiębiorstw. To oni decydują o tym, czy firma odniesie sukces, czy nie. Słuchanie ich głosu jest podstawą podejmowania właściwych decyzji. W celu dobrego kontaktu z klientem ankiety online są najlepszą metodą na zadanie konsumentowi pytań.
Nasza usluga jest zgodna z dyrektywą RODO, która obowiązuje przedsiębiorstwa przetwarzające dane osobowe na terenie Uni Europejskiej.
Jako firma działająca na rynku globalnym, posiadamy również zgodność z kalifornijską dyrektywą dotyczącą ochrony danych osobowych CCPA (California Consumer Privacy Act).
Wszystkie połączenia z naszą usługą są chronione za pomocą bezpiecznego połączenia SSL TLS 1.2 i AES z 256-bitowym kluczem.
Ustaw indiwidualne uprawnienia dostępu dla członków zespołu. Dziel się zasobami na określonych prawach dostępu.
Dzięki 24 typom pytań można stworzyć każdy rodzaj ankiety. Dodaj wygodnie metryczkę i skale Likerta dzięki wyjątkowo prostemu mechanizmowi tworzenia ankiety. Ustawiaj losową kolejność pytań.
Definiuj reguły przejść pomiędzy pytaniami za pomocą reguł logicznych. Kontroluj wyświetlanie poszczególnych stron lub wymuś zakończenie ankiety.
W zależności od potrzeb rozbij ankietę na dwie lub więcej stron. Możesz też wyświetlać tylko jedno pytanie na każdej stronie.
Identyfikuj respondentów za pomocą indywidualnych tokenów. Masz dzięki temu pewność, że każdy respondent wypełni ankietę tylko raz. Dodatkowo powiążesz respondenta z odpowiedzią.
Wykorzystaj Tabele krzyżowe do zaawansowanej analizy zebranych odpowiedzi. Skrzyżuj dwa jednowymiarowe pytania zamknięte.
Eksportuj dane przetworzone i surowe do Excela, OpenOffice, SPSS, Statistica. Pobierz pliki w formacie: XLS, CSV i PDF
Skutecznie realizuj badania ilościowe dzięki użytecznym ankietom, które są proste w wypełnieniu
Wygodne wspieranie badań telefonicznych CATI (Computer Aided Telephone Interviews), odpowiedzi są zbierane w czasie rzeczywistym, analiza badań CATI również jest dostępna w czasie rzeczywistym.
Bardzo skuteczne badania CAWI (Computer Assisted Web Interviews) dzięki responsywnym ankietom, które świetnie wyświetlają się na każdym rodzaju urządzenia sprawiają, że współczynnik wypełnień jest wyjątkowo wysoki.
Przygotowanie ankiety papierowej PAPI (Paper And Pen Personal Interview) oraz możliwość dodania wyników ankiet i analiza wyników online sprawiają, że klasyczne badanie PAPI może być realizowane nowocześnie.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Ankiety w badaniach rynku są niezastąpionym narzędziem. Prostota ich tworzenia i automatyczna analiza pozwalają zrealizować całe badanie w kilka dni.
Bardzo popularny rodzaj ankiet. Ankieta oceny produktu pozwala poznać mocne i słabe strony Twojego produktu. Są to wartościowe informacje dla podejmowania decyzji o kierunku rozwoju.
Szczęśliwy klient to dobry klient. Warto znać stan swoich klientów i elementy, z których nie są zadowoleni. Poprawiając produkt zgodnie z wymaganiami, klienta odniesie się sukces.
Bardzo istotne badanie dla działu reklamowego. Pozwala lepiej ukierunkować kampanie reklamowe, aby zachęcić potencjalnych klientów tym, czego chcą.
Dowiedz się jak rozpoznawalna jest Twoja marka. Dzięki ankiecie online świadomości marki możesz skutecznie sprawdzić, czy Twoja marka jest już w świadomości klientów i jak oni ją postrzegają.
Zanim wprowadzisz nowy produkt lub usługę, warto lepiej poznać docelowy rynek. Dzięki interankietom możesz zanalizować interesujący Ciebie rynek i lepiej wprowadzić na niego swój produkt.
Dzięki prostym ankietom możesz skutecznie sprawdzić, z jakiego źródła pozyskujesz klientów najskuteczniej. Wykorzystaj te informacje do lepszego planowania działań reklamowych.
Przenieś swoich klientów do najlepszego miejsca, w jakim mogą być. Słuchaj, reaguj i pomagaj im na każdym kroku. Buduj długotrwałe relacje z klientami.
Customer ExperienceZadowolenie i produktywność pracownika mogą istnieć, jeżeli zachowany jest balans pomiędzy pracą a życiem osobistym. Wspieraj pracowników na każdym etapie ich kariery.
Employee ExperienceBuduj lepszy produkt, podejmując decyzje oparte na danych. Słuchaj użytkowników i szybko oraz skutecznie eliminuj ich problemy.
Product ExperienceJest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.