Blog interankiety

Starannie pisane artykuły o ankietach, Customer Experience, badaniach pracownika i tematach związanych z komunikacją.

Blog interankiety
Jak zrobić
Głosowanie online dla stowarzyszenia – dowiedz się, jak przeprowadzić je zgodnie z prawem, szybko, bezpiecznie i z pełną transparentnością.
Głosowanie online dla stowarzyszenia – dowiedz się, jak przeprowadzić je zgodnie z prawem, szybko, bezpiecznie i z pełną transparentnością.

Organizacja głosowania online dla stowarzyszenia – jak zrobić to dobrze?

Działasz w stowarzyszeniu i stoisz przed koniecznością przeprowadzenia wyborów zarządu, głosowania nad zmianą statutu albo zatwierdzeniem budżetu? W erze spotkań… Czytaj dalej Organizacja głosowania online dla stowarzyszenia – jak zrobić to dobrze?

Karolina Konopka

Customer support manager

Jak zrobić
Tajne głosowanie online w firmie – poznaj bezpieczne i anonimowe metody podejmowania decyzji w zespole. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku.
Tajne głosowanie online w firmie – poznaj bezpieczne i anonimowe metody podejmowania decyzji w zespole. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku.

Tajne głosowanie online w firmie – jak je przeprowadzić skutecznie i bezpiecznie?

W firmach, które stawiają na przejrzystość i kulturę współdecydowania, coraz częściej pojawia się potrzeba przeprowadzenia głosowania online w formie anonimowej.… Czytaj dalej Tajne głosowanie online w firmie – jak je przeprowadzić skutecznie i bezpiecznie?

Karolina Konopka

Customer support manager

Klienci
Dowiedz się, czym są ankiety transakcyjne, jak je wdrożyć i jakie pytania zadawać, aby skutecznie badać satysfakcję klientów po zakupie.
Dowiedz się, czym są ankiety transakcyjne, jak je wdrożyć i jakie pytania zadawać, aby skutecznie badać satysfakcję klientów po zakupie.

Ankiety transakcyjne – skuteczne narzędzie do badania satysfakcji klienta po zakupie

Ankiety transakcyjne to jeden z najważniejszych elementów nowoczesnej strategii customer experience, która chce stale podnosić jakość obsługi klienta i zwiększać… Czytaj dalej Ankiety transakcyjne – skuteczne narzędzie do badania satysfakcji klienta po zakupie

Karolina Konopka

Customer support manager

Klienci
Dowiedz się, czym jest strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta. Poznaj kluczowe elementy, przykłady i gotowe narzędzia.

Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta

W dobie cyfrowej transformacji, klienci oczekują spójnej, szybkiej i efektywnej obsługi – niezależnie od tego, z jakiego kanału komunikacji korzystają.… Czytaj dalej Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta

Karolina Konopka

Customer support manager

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO