Employee Experience to tzw. doświadczenie pracownika i jest podstawą wydajności biznesowej. Podtrzymywanie wysiłków na rzecz Employee Experience, ulepszanie produktów oraz budowanie silnej i renomowanej marki wymagają pomocy Twoich pracowników.
Tworzenie pozytywnej kultury
Buduj kulturę organizacyjną, która promuje otwartość, zaufanie i wzajemne wsparcie. W takim środowisku pracownicy czują się bardziej wartościowi i bardziej zaangażowani w swoją pracę.
Wsparcie dla rozwoju zawodowego
Zapewnij pracownikom dostęp do szkoleń, warsztatów i możliwości rozwoju. Inwestowanie w rozwój zawodowy pracowników zwiększa ich lojalność i motywację.
Traktuj EX na pierwszym miejscu
Skupiaj się na całkowitym doświadczeniu pracownika, począwszy od procesu rekrutacji, przez codzienną współpracę, aż po procesy odejścia. Pozytywne doświadczenia pracowników przekładają się na sukces organizacji.
Elastyczność w miejscu pracy
Dostosowuj warunki pracy do potrzeb pracowników, oferując elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej czy odpowiednie środowisko pracy. Elastyczność zwiększa zadowolenie i pozytywnie wpływa na retencję pracowników.
Ustrukturyzowany proces onboardingu nie tylko zwiększa produktywność nowo zatrudnionych pracowników o 50%, ale wiąże się również z wyższym o 58% współczynnikiem retencji w ciągu trzech lat.
Wg badań przeprowadzonych na Uniwersytecie w Oxfordzie, szczęśliwi pracownicy są 13% bardziej produktywni.
Badania Gallupa wykazały, że firmy z wysoce zaangażowanymi pracownikami są o 21% bardziej rentowne niż firmy, w których zaangażowanie pracowników jest mniejsze.
Employee Experience to nie tylko badanie satysfakcji pracowników. To kompleksowe podejście do zarządzania pracownikami, które obejmuje wszystkie etapy ich pracy w firmie.
Rozpoczęcie pracy
Od wypełnienia formularza rekrutacyjnego po badanie doświadczenia związane z procesem rekrutacji - Candidate Experience, aż do doświadczeń związanych z wdrożeniem do pracy. Analizując te aspekty, można znacznie usprawnić proces rekrutacji i wdrażania nowych pracowników.
Ciągłe badanie pracownika
Ankiety satysfakcji pracowników, badanie zaangażowania pracowników, a także zbieranie opinii dotyczących codziennych zadań. Analizując te dane, można dostosowywać warunki pracy w celu zwiększenia satysfakcji i produktywności całego zespołu.
Ocena pracownika
Systematyczne i obiektywne oceny pozwalają na identyfikację obszarów do rozwoju oraz docenienie osiągnięć pracowników. Wykorzystując ocenę 360 stopni, można w najbardziej obiektywny sposób ocenić pracowników.
Zakończenie pracy
Ankieta Exit Interview pozwala na dokładną analizę powodów odejścia, podobnie jak badanie opinii po zakończeniu współpracy. Te informacje mogą pomóc w zrozumieniu i poprawie retencji pracowników w przyszłości.
Słuchaj każdego pracownika
Wykorzystaj zintegrowane kanały przesyłania opinii i słuchaj każdego pracownika na każdym etapie jego pracy. Szybko eliminuj problemy, polepszając standard pracy.
Wczesne wykrywanie depresji
Osoby, które otrzymały terapię poznawczo-behawioralną (CBT) na wczesnym etapie depresji, wykazały większe zmniejszenie objawów i były mniej narażone na nawrót depresji w porównaniu z tymi, którzy nie otrzymali leczenia.
Wczesne wykrywanie wypalenia zawodowego
Badania wykazały, że osoby, które podjęły leczenie wypalenia zawodowego we wczesnych stadiach choroby, mają większe prawdopodobieństwo osiągnięcia remisji i są mniej narażone na nawrót niż ci, którzy czekają z poszukiwaniem pomocy.
Nasza usluga jest zgodna z dyrektywą RODO, która obowiązuje przedsiębiorstwa przetwarzające dane osobowe na terenie Uni Europejskiej.
Jako firma działająca na rynku globalnym, posiadamy również zgodność z kalifornijską dyrektywą dotyczącą ochrony danych osobowych CCPA (California Consumer Privacy Act).
Wszystkie połączenia z naszą usługą są chronione za pomocą bezpiecznego połączenia SSL TLS 1.2 i AES z 256-bitowym kluczem.
Ustaw indiwidualne uprawnienia dostępu dla członków zespołu. Dziel się zasobami na określonych prawach dostępu.
Niech dane kierują procesem decyzyjnym i eliminują problemy natychmiast i u źródła.
Przenieś swoich klientów do najlepszego miejsca, w jakim mogą być. Słuchaj, reaguj i pomagaj im na każdym kroku. Buduj długotrwałe relacje z klientami.
Customer ExperienceBuduj lepszy produkt, podejmując decyzje oparte na danych. Słuchaj użytkowników i szybko oraz skutecznie eliminuj ich problemy.
Product Experience’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.