Aplikacja do Quizów
Prosta i intuicyjna aplikacja do tworzenia Quizów online. Stwórz swój quiz w kilka minut i zacznij angażować swoich odbiorców.
Skorzystaj z darmowego konta. Wystarczy, że podasz swój adres e-mail i hasło. Możesz też skorzystać z konta Google lub Facebook.
Możesz skorzystać z gotowych szablonów quizów lub stworzyć nowy quiz. Posiadamy bazę specjalnie przygotowanych szablonów quizów. Każdy szablon quizu można dowolnie modyfikować pod swoje potrzebny.
Dodaj pytania do quizu. Możesz wybrać z 24+ różnych typów pytań. Dodaj obrazki, filmy, animowane GIF'y, aby uatrakcyjnić quiz. Możesz też wykorzystać logikę warunkową, aby w zależności od odpowiedzi wyświetlić inne pytanie.
Ustal właściwe odpowiedzi na pytania. Punktację możesz wyświetlić na końcu quizu.
Dodatkowo po każdej odpowiedzi możesz wyświetlić informację o poprawności odpowiedzi.
Udostępnij quiz poprzez link, e-mail, media społecznościowe lub opublikuj na swojej stronie internetowej.
78% nauczycieli uważa, że quizy online pomagają w zrozumieniu materiału przez uczniów i zwiększają ich zaangażowanie w nauce.
Firmy stosujące quizy online w procesach szkoleniowych zauważają 4 razy szybsze przyswajanie wiedzy przez pracowników w porównaniu z tradycyjnymi metodami szkoleniowymi.
85% firm korzystających z quizów online zauważa zwiększenie efektywności i produktywności pracowników dzięki lepszemu zrozumieniu i przyswajaniu wiedzy.
Zobacz, jak wygląda quiz stworzony w naszej aplikacji do quizów. Przejrzystość i prostota wypełniania angażują więcej uczestników niż konkurencyjne narzędzia. Przekonaj się ⬇️
Użyj szablonu Quiz Geograficzny, lub wybierz inny szablon quizu.
Quizy online są wykorzystywane w wielu różnych celach. Poniżej przedstawiamy najczęstsze zastosowania quizów online.
Czy słyszałeś/aś kiedyś o tzw. "testing effect"? Teoria potwierdza związek pomiędzy częstością sprawdzania wiedzy, a zapamiętywaniem jej. Im częściej sprawdzasz zdobytą wiedzę, tym lepej ona zostanie zapamiętana. Wykorzystaj to do edukacji pracowników na temat zasad panujących w firmie, misji i polityki postępowania. Spraw, aby Twoi klienci łatwiej mogli poznać produkt, nie poprzez wertowanie nudnej instrukcji, ale poprzez angażujący quiz. Jeżeli jesteś nauczycielem, weryfikuj przekazywaną wiedzę w atrakcyjnej i ciekawej formie. Osoby, które nie zapamiętały wszystkiego, będą miały okazję uzupełnić luki.
Prawie żaden uczeń nie był szczęśliwy kiedy nauczyciel powiedział "wyciągamy karteczki". Niespodziewana kartkówka wiązała się ze stresem. Lecz przekazywana wiedza musi być weryfikowana. Forma tej weryfikacji może być przyjaźniejsza. Tworząc quiz wiedzy można dodać materiały wideo, które opiszą dany temat. Uczeń może w trakcie wykonywania quizu uczyć się na swoich błędach i przy kolejnym podejściu zdać test wzorcowo.
Nie zapomnij o animowanych GIF'ach, wszyscy je lubią. Bezpośrednio w edytorze możesz dodać animowane GIF'y, aby uatrakcyjnić formę quizu online.
Chcesz rozwijać swoją firmę? Oczywiście, że tak. Angażuj nowych klientów poprzez quizy dotyczące tematów zainteresowania Twoich klientów. Tworząc ciekawy quiz o grach komputerowych, możesz trafić na fanów gry, którzy potem chętnie kupią u Ciebie gre lub coś z nią związanego. To samo tyczy się innych branż, takich jak kosmetyki, ubrania, samochody itp. Na końcu quizu wystarczy dodać pytania o adres e-mail czy kod promocyjny.
Angażuj członków grup Facebook z quizami o podobnej tematyce. Staraj się ich zaskoczyć pytaniami, aby zaciekawili się tematem. Chcąc skierować swoje produkty do rowerzystów, stwórz trudny quiz rowerowy i udostępnij go na takiej grupie. Bądź transparentny odnośnie twórcy quizu i nie proś o dane, takiej jak e-mail bez otwartej informacji kim jesteś.
Jeżeli pracujesz w firmie, które zatrudnia dużo nowych pracowników, możesz natknąć się na problem edukacji ich na temat norm i standardów panujących w Twojej organizacji. Duży przypływ pracowników może oznaczać, że nie zostanie dopilnowany poziom zdobytej wiedzy. W Interankietach wykorzystujemy quizy, do weryfikacji wiedzy potrzebnej do kontaktu z klientem. Polecamy tworzenie quizów dla nowych pracowników, ponieważ stres związany z przyjściem do nowej pracy często przeszkadza w poznaniu wszystkich aspektów firmy. Quiz nie jest stresujący i w łatwy sposób może przekazać wiedzę i ją zweryfikować.
Nie ma nic gorszego niż nieludzka konwersacja. Quiz jest formą konwersacji. Tworząc quiz, warto zwracać się do odbiorcy w przyjazny sposób. Na początku quizu można spytać się wypełniającej osoby o imię. Następnie to imię wykorzystać zwracając się bezpośrednio do osoby wypełniającej. Jeżeli udostępniasz quiz za pomocą wiadomości e-mail, możesz automatycznie przekazać imię do quizu, bez potrzeby wpisywania go przez wypełniającego.
Czasami można spotkać ankiety i quizy, które wyświetlają kilkanaście pytań jedno pod drugim. To nie jest naturalna forma rozmowy. W rozmowie zadajemy jedno pytanie i czekamy na odpowiedź. Tak samo warto zbudować quizy i ankiety. Interankiety domyślnie wyświetlają tylko jedno pytanie, uwaga osoby wypełniającej jest skupiona tylko na nim. Zadawaj pytania w quizie tak, aby były łatwo zrozumiałe. Wykorzystaj dodatkowe pole z komentarzem, na ewentualne doprecyzowania.
Dobrą praktyką w tworzeniu quizów jest informowanie wypełniającego o postępie. Jeżeli odpowiedział dobrze, to pochwalamy go. Jeżeli źle, to tłumaczymy, dlaczego odpowiedź jest inna. W celu zrealizowania takiego quizy wykorzystaj Logikę warunkową, w zależności od odpowiedzi wyświetli określoną stronę.
Wygląd ma znaczenie, każdy złapał się na tym, że przeczytał coś przez dobre walory estetyczne. Na szczęście tworzenie pięknego quizu w Interankietach jest bardzo łatwe. Poza wyborem, ze zbioru specjalnie zaprojektowanych szablonów, możesz samodzielnie stworzyć własny. Dodatkowo możesz dodać animowane GIF'y w celu urozmaicenia doświadczenia związanego z wypełnianiem quizu.
Nie marnuj czasu na ręczne zliczanie poprawnych odpowiedzi. Dzięki modułowi Kalkulator możesz ustawić, które pytania są prawidłowe i zliczać poprawne odpowiedzi do wspólnej punktacji. Punktacje, możesz też wyświetlić na końcu quizu lub podczas wypełniania.
Strona końcowa w przypadku quizów jest bardzo istotna. Osoby wypełniające czekają na informacje, jak im poszło. Interankiety umożliwiają dodanie wyniku na końcu oraz odpowiedzi, jakie zostały udzielone vs. jakie są poprawne. Dodatkowo możesz dodać kilka stron końcowych w zależności o wyniku.
W czasie, w którym ponad 60% wypełnień jest wykonywana na urządzeniach mobilnych, quizy i ankiety muszą być dostosowane do różnego rodzaju ekranów. Quizy stworzone na interankietach świetnie wyświetlają się na każdym urządzeniu. Są zoptymalizowane do urządzeń dotykowych i tych sterowanych za pomocą myszki.
Quizy są świetnym urozmaiceniem zawartości na stronach internetowych. Dzięki możliwości wygenerowania kodu osadzenia możesz bez specjalistycznej wiedzy wstawić quiz na swoją stronę www.Niezależnie od platformy, na jakiej znajduje się Twoja strona, bez problemu wykonasz tę czynność.
Dzięki gotowej integracji z Google Analytics, możesz obserwować jak Twój quiz sobie radzi. Skąd użytkownicy wchodzą na niego, ile czasu mu zajmuje wypełnienie i wiele innych ciekawych parametrów, jakie daje to narzędzie.
Posiadając adres e-mail użytkownika lub pytając o niego w quizie, możesz wysłać powiadomienie e-mail po wypełnieniu. W tym powiadomieniu możesz dodać informację o wyniku oraz w przypadku firm kod promocyjny.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.