Przykłady

Ocena zadowolenia z usługi

Ankieta zadowolenia z usługi pozwala na szybką weryfikację poziomu świadczonej usługi nawet wśród dużej grupy respondentów.

Ocena zadowolenia z usługi
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Trudno jest ocenić satysfakcję klienta bez formy badania. Jednak zrozumienie, w jakim stopniu Twoja baza klientów jest zadowolona z Twoich usług, jest integralną częścią sukcesu Twojej firmy.

Z tego powodu stworzono wiele narzędzi, które pomagają firmom mierzyć poziom zadowolenia klientów. W tym celu najlepiej wykorzystać jedno z trzech narzędzi: Customer Satisfaction Score (CSAT), Customer Effort Score (CES) i Net Promoter Score (NPS).

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Ocena zadowolenia klienta

CSAT to „tradycyjna” metoda pomiaru satysfakcji klienta – narzędzie pozwala zmierzyć, w jaki sposób produkty i usługi dostarczane przez Twoją firmę spełniają lub przewyższają oczekiwania klientów. Ankieta działa poprzez umożliwienie klientom wyrażenia zadowolenia z określonego tematu z wynikiem 1-5. Możesz stworzyć własną ankietę lub skorzystać z przygotowanego już szablonu, śledzić poziom zadowolenia klientów i uzyskiwać wyniki w czasie rzeczywistym. To narzędzie jest doskonałym sposobem na zidentyfikowanie, co Twoja firma robi dobrze, oraz na wskazanie obszarów wymagających poprawy. Po zebraniu tych informacji możesz wdrożyć ankiety uzupełniające w swojej organizacji, aby poprawić swój Wynik Satysfakcji Klienta.

Wynik nakładu klienta

Narzędzie CES zostało stworzone na podstawie badań CEB (twórców CES) to stopień, w jakim klient musi włożyć wysiłek w interakcję z Twoją firmą może zwiększyć lub zmniejszyć jego poziom zadowolenia. Według badań przeprowadzonych przez CEB: „Organizacje usługowe tworzą lojalnych klientów przede wszystkim poprzez zmniejszenie wysiłku klienta – to znaczy pomagając im szybko i łatwo rozwiązać ich problemy – a nie zachwycając ich interakcjami z usługami”. Na tej podstawie CES zawiera dwa kluczowe pytania do pomiaru satysfakcji. Pierwszym z nich jest „Ile wysiłku musiałeś włożyć osobiście, aby obsłużyć twoją prośbę?” w 5-stopniowej skali od bardzo małego wysiłku (1) do bardzo dużego wysiłku (5). Druga wersja pytania to pytanie o ocenę niezgodności/zgodności: „Organizacja ułatwiła mi rozwiązanie mojego problemu”.

NPS

NPS, to narzędzie do pomiaru satysfakcji klientów. NPS koncentruje się na pomiarze długoterminowego szczęścia i lojalności klientów. Uważa się, że NPS jest lepszym predyktorem zachowań klientów niż CSAT i jest silnie skorelowany z miarami wzrostu firmy. NPS ocenia, w jakim stopniu respondent poleciłby daną firmę, produkt lub usługę swoim znajomym, krewnym lub współpracownikom. Pomysł jest prosty: jeśli lubisz korzystać z określonego produktu lub robić interesy z konkretną firmą, lubisz dzielić się tym doświadczeniem z innymi. W szczególności respondentowi zadaje się następujące „ostateczne” pytanie: „Jak prawdopodobne jest, że polecisz firmę/markę/produkt X znajomemu/koledze/krewnemu?” Klienci mają możliwość odpowiedzi na to pytanie w 11-punktowej skali ocen, od 0 (zupełnie mało prawdopodobne) do 10 (bardzo prawdopodobne). Tego typu narzędzie jest przydatne, ponieważ daje Twojej organizacji jednoznaczny numer, który jest łatwy do zrozumienia dla wszystkich pracowników i przydatny jako wkład dla menedżerów do sterowania firmą.

’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO