Customer Experience to pojęcie, które odnosi się do wszystkich interakcji, jakie klient ma z Twoją marką. Wszystko, co klient widzi, słyszy, czuje i doświadcza podczas interakcji z Twoją marką, wpływa na jego odczucia i emocje. Customer Experience to nie tylko obsługa klienta, ale również jakość produktu, proces zakupowy, dostawa, reklamacje, itd.
Podejmuj szybkie akcje
Natychmiastowe działanie w przypadku otrzymania negatywnego feedback'u pozwalają zmenić niezadowolonego klienta w promotora.
Integruj wszystkie kanały
Zbieraj feedback ze wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu. Analizuj każdy kanał z osobna i podejmuj lepsze decyzje.
Dowiedz się jak zatrzymać klienta
Dzięki zaawansowanej analizie, poznaj trendy, nawyki i kluczowe aspekty wpływające na lojalności Twoich klientów.
86% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenie klienta. Jakość CX staje się kluczowym czynnikiem w decyzjach zakupowych.
Klienci, którzy doświadczyli pozytywnych interakcji z marką, są 7 razy bardziej skłonni do ponownego zakupu, przebaczenia błędów firmy oraz polecania marki innym.
Aż 90% firm uważa doświadczenie klienta za kluczowy czynnik różnicujący je od konkurencji.
Interakcje z produktem/usługą
Jak klient korzysta z produktu lub usługi, czy spełnia jego oczekiwania, jakie są jego doświadczenia podczas użytkowania.
Obsługa klienta
Sposób komunikacji firmy z klientem, reakcja na problemy, skargi, pytania, a także sposób, w jaki firma dostarcza wsparcia i pomocy.
Proces zakupu
Doświadczenia klienta od momentu rozpoczęcia rozważania zakupu, poprzez proces decyzyjny, aż po finalizację zakupu.
Komunikacja marki
Jak marka komunikuje się z klientami poprzez reklamę, media społecznościowe, e-mail marketing itp.
Projekt i użyteczność
Estetyka i funkcjonalność produktu, strony internetowej, aplikacji itp., które wpływają na doświadczenie klienta.
Cena i wartość
Czy klient czuje, że produkt lub usługa jest warte swojej ceny.
Odczucia emocjonalne
Emocje i uczucia wzbudzane u klienta podczas interakcji z marką, produktem lub usługą.
Programy lojalnościowe
Programy lojalnościowe i ich wpływ na zadowolenie i lojalność klienta.
Nasza usluga jest zgodna z dyrektywą RODO, która obowiązuje przedsiębiorstwa przetwarzające dane osobowe na terenie Uni Europejskiej.
Jako firma działająca na rynku globalnym, posiadamy również zgodność z kalifornijską dyrektywą dotyczącą ochrony danych osobowych CCPA (California Consumer Privacy Act).
Wszystkie połączenia z naszą usługą są chronione za pomocą bezpiecznego połączenia SSL TLS 1.2 i AES z 256-bitowym kluczem.
Ustaw indiwidualne uprawnienia dostępu dla członków zespołu. Dziel się zasobami na określonych prawach dostępu.
Poprzez właściwe pytania lepiej zrozumiesz swojego klienta i sprawisz, że będzie promował Twój biznes.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Zadowolenie i produktywność pracownika mogą istnieć, jeżeli zachowany jest balans pomiędzy pracą a życiem osobistym. Wspieraj pracowników na każdym etapie ich kariery.
Employee ExperienceBuduj lepszy produkt, podejmując decyzje oparte na danych. Słuchaj użytkowników i szybko oraz skutecznie eliminuj ich problemy.
Product ExperienceJest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.