Metryczka w ankiecie – wzór i przykłady

metryczka w ankiecie
Przykładowa metryczka w ankiecie

Tworząc ankietę, bardzo często umieszcza się w niej pytania dotyczące cech społeczno-demograficznych osoby wypełniającej. Są to pytania o płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, zawód lub stan cywilny. Do takiej sekcji pytań odnosimy się jako metryczka w ankiecie. Ma ona na celu poznanie respondenta, aby lepiej zrozumieć zebrane w ankiecie odpowiedzi.

Czytaj więcej

Ankieta weselna – zaproszenie weselne online

Ślub i wesele to wyjątkowe wydarzenie dla młodej pary i jej bliskich. Jednak jest to też ogrom pracy. Istnieją elementy organizacji gdzie możemy ułatwić sobie życie dzięki nowym technologiom. W tym krótkim teksie przedstawimy możliwość wykorzystania ankiet i formularzy przy organizacji takiego wydarzenia. Zaprezentujemy jak wygląda ankieta weselna, jak można zapraszać gości na wesele i zbierać od nich informacje (RSVP).

Zaproszenie weselne

Przykład powitalnej strony formularza zaproszenia weselnego

Czytaj więcej

Ankieta w Wordzie – kilka porad jak zrobić dobrą ankietę

Ankiety są bardzo popularnym źródłem zbierania informacji. Bardzo często też sami spotykamy się z potrzebą przeprowadzenia ankiety. Wtedy zdarza się, że wykorzystujemy do jej tworzenia narzędzia, jakie już znamy. Tak powstaje ankieta w Wordzie dla oszczędzenia czasu, jednak ta oszczędność jest tylko pozorna.

Porównanie ankiet stworzonej w Wordzie z ankietą stworzoną na interankietach
Porównanie ankiet stworzonej w Wordzie z ankietą stworzoną na interankietach
Czytaj więcej

Ankieta na Facebook i Messenger – jak zrobić?

Ankieta na Facebook lub Messenger wprowadza nowe możliwość realizacji badań w Internecie. Najważniejszym elementem skutecznie przeprowadzonego badania ankietowego jest znalezienie właściwej grupy odbiorców. Społeczności na Facebook’u są świetnym miejscem do przeprowadzania ankiet. Łatwo można udostępnić ankietę swoim znajomym, osobom śledzącym Twoją stronę lub członkom grup tematycznych. Trafiamy wtedy do ściśle określonej grupy odbiorców, a nasze badania zyskują wartościowe dane.

Czytaj więcej