Blog interankiety

Starannie pisane artykuły o ankietach, Customer Experience, badaniach pracownika i tematach związanych z komunikacją.

Blog interankiety
Case studies
Poznaj case study DOMBI – jak badanie NPS i satysfakcji klienta z Interankiety zwiększyli lojalność i zredukowali liczbę reklamacji.

Jak DOMBI zwiększyło lojalność klientów i usprawniło obsługę dzięki badaniom NPS i satysfakcji z Interankiety

Badanie NPS i satysfakcji klienta to dziś fundament skutecznego zarządzania relacjami z odbiorcami. Firma DOMBI, lider sprzedaży materiałów wykończeniowych na… Czytaj dalej Jak DOMBI zwiększyło lojalność klientów i usprawniło obsługę dzięki badaniom NPS i satysfakcji z Interankiety

Karolina Konopka

Customer support manager

Klienci
Najlepsze narzędzia do feedbacku klientów – porównanie 10 rozwiązań. Sprawdź, które narzędzie do feedbacku wybrać dla swojej firmy.

Najlepsze narzędzia do zbierania feedbacku, które pomogą Ci lepiej zrozumieć klientów

Zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników to dziś fundament działań każdej firmy działającej online. Dobrze wdrożone narzędzia do feedbacku pomagają nie… Czytaj dalej Najlepsze narzędzia do zbierania feedbacku, które pomogą Ci lepiej zrozumieć klientów

Karolina Konopka

Customer support manager

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO