Blog
  • Ankiety
  • Formularze
  • Quizy
  • Testy
  • Załóż darmowe konto

ankiety-na-discord

Karolina Konopka

Customer support manager

Time to read < 1 minut czytania

Najprostsze tworzenie ankiet
Ankiety
  • Pakiet bezpłatny
  • Zgodność z RODO

Porozmawiaj z nami

People of Responsly
👋 Umów demo

Powiązane artykuły

Pracownicy
Osiągnij skuteczne przywództwo w zespole poprzez inspirację, komunikację i wsparcie rozwoju. Buduj zaangażowanie i efektywność działania
Osiągnij skuteczne przywództwo w zespole poprzez inspirację, komunikację i wsparcie rozwoju. Buduj zaangażowanie i efektywność działania

Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć

Przywództwo w zespole to fundament każdej dobrze funkcjonującej organizacji. Właściwe zarządzanie ludźmi, motywowanie ich i prowadzenie ich ku wspólnym celom… Czytaj dalej Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj, dlaczego kompetencje miękkie i kompetencje twarde są kluczowe dla sukcesu Twoich pracowników i organizacji.
Odkryj, dlaczego kompetencje miękkie i kompetencje twarde są kluczowe dla sukcesu Twoich pracowników i organizacji.

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu

Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj koszty onboardingu nowego pracownika. Poznaj korzyści związane z onboardingiem, kluczowym elementem retencji i sukcesu firmy.
Odkryj koszty onboardingu nowego pracownika. Poznaj korzyści związane z onboardingiem, kluczowym elementem retencji i sukcesu firmy.

Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu

Przedsiębiorstwa, które inwestują odpowiednią ilość czasu i wysiłku w wdrożenie kompleksowych i współpracujących doświadczeń związanych z przyjmowaniem pracowników, osiągają wyższy… Czytaj dalej Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj, dlaczego ważny jest pomiar Candidate Experience. Ankiety, feedback, analiza – kluczowe narzędzia do poprawy procesu rekrutacyjnego.
Odkryj, dlaczego ważny jest pomiar Candidate Experience. Ankiety, feedback, analiza – kluczowe narzędzia do poprawy procesu rekrutacyjnego.

Jak mierzyć Candidate Experience? Najważniejsze wskaźniki

Candidate Experience, czyli doświadczenie kandydata, to kluczowy element procesu rekrutacyjnego, który może znacząco wpłynąć na wizerunek Twojej firmy oraz zdolność… Czytaj dalej Jak mierzyć Candidate Experience? Najważniejsze wskaźniki

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: odkryj kluczowe elementy budowania relacji w miejscu pracy.
Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: odkryj kluczowe elementy budowania relacji w miejscu pracy.

Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?

Zaangażowanie pracowników i doświadczenie pracowników (EX) to popularne terminy w przestrzeni HR, choć wiele osób – błędnie – używa ich… Czytaj dalej Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj potencjał oceny 360 stopni: pełna perspektywa oceny pracownika.
Odkryj potencjał oceny 360 stopni: pełna perspektywa oceny pracownika.

Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik

Co to ocena 360 stopni? Jest to nowoczesna technika oceniania pracownika. Bazuje na zbieraniu kompleksowych i obiektywnych informacji zwrotnych na… Czytaj dalej Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik

Karolina Konopka

Customer support manager

Nawigacja wpisu

Opublikowano wJak zrobić ankiety na Discord?

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO
  • Rozwiązania

    • Customer Experience
    • Employee Experience
    • Product Experience
    • Net Promoter Score® (NPS®)
    • Ocena 360 stopni
    • Badania online
  • Produkt

    • Funkcjonalności
    • Przykłady
    • Cennik
    • Ankiety E-mail
    • Ankiety na stronie WWW
    • Ankiety w Aplikacji
  • Zastosowania

    • Ankiety
    • Formularze
    • Głosowanie online
    • Quizy
    • Testy
  • Integracje

    • Slack
    • Intercom
    • Freshmail
    • Zapier
    • Arkusze Google
    • Wszystkie integracje
  • Przykłady

    • Badania klienta
    • Badania pracowika
    • Formularze
    • Quizy i testy
    • Edukacja
    • Opieka zdrowotna
    • Wszystkie szablony
  • Najpopularniejsze

    • Ankieta satysfakcji klienta
    • Ocena 360 stopni
    • Badanie satysfakcji pracowników
    • Ankieta NPS
    • Formularz kontaktowy
    • Ankieta Exit Interview
    • Formularz rezerwacji
    • Ocena strony www
  • Materiały

    • Artykuły pomocy
    • Blog
  • O nas

    • O nas
    • Klienci
    • Kontakt
    • Kariera Zatrudniamy!
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Ciasteczka
Survey maker in English
© 2011 - 2025 interankiety  -   Narzędzie stworzone z pasją w Polsce   ❤️