< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Unikalny kod rabatowy na końcu ankiety – skuteczny sposób na zaangażowania klientów
Czy zastanawiałeś się, jak zwiększyć skuteczność swoich ankiet i jednocześnie poprawić doświadczenie klientów? Odpowiedzią mogą być kody rabatowe w ankiecie,… Czytaj dalej Unikalny kod rabatowy na końcu ankiety – skuteczny sposób na zaangażowania klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Obsługa posprzedażowa to kluczowy element budowania długotrwałych relacji z klientami. Zadowoleni klienci to ambasadorzy Twojej firmy. Niski poziom zadowolenia oznacza,… Czytaj dalej Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Karolina Konopka
Customer support manager

Pytania sugerujące w ankietach: jak ich unikać?
Tworzenie ankiety to sztuka zadawania pytań w sposób, który umożliwia uzyskanie rzetelnych i niezakłamanych odpowiedzi. Jednak nawet najbardziej przemyślana ankieta… Czytaj dalej Pytania sugerujące w ankietach: jak ich unikać?
Karolina Konopka
Customer support manager

Okresowa ocena pracownika – Jak przeprowadzić? Rodzaje i przykłady
Okresowa ocena pracownika jest jednym z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi inaczej HR’ami (Human Resources). Ocenę pracownika robimy, zanim zostaje… Czytaj dalej Okresowa ocena pracownika – Jak przeprowadzić? Rodzaje i przykłady
Karol Koronowicz
Founder

Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Ankiety Pulse Check, to szybki i skuteczny sposób na zebranie informacji zwrotnych czy spostrzeżeń na dany temat. Badanie można przeprowadzić… Czytaj dalej Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager