Blog
  • Ankiety
  • Formularze
  • Quizy
  • Testy
  • Załóż darmowe konto

ankieta-word

Karol Koronowicz

Founder

Time to read < 1 minut czytania

Najprostsze tworzenie ankiet
Ankiety
  • Pakiet bezpłatny
  • Zgodność z RODO

Porozmawiaj z nami

Ludzie interankiety
👋 Umów demo

Powiązane artykuły

Pracownicy
Odkryj tajniki Employer Branding. Dowiedz się, co to, jakie istnieją rodzaje i zainspiruj się przykładami najlepszych praktyk.
Odkryj tajniki Employer Branding. Dowiedz się, co to, jakie istnieją rodzaje i zainspiruj się przykładami najlepszych praktyk.

Czym jest Employer branding? Definicja, rodzaje i przykłady

Employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, staje się kluczowym elementem strategii sukcesu przedsiębiorstw. W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja o najlepsze… Czytaj dalej Czym jest Employer branding? Definicja, rodzaje i przykłady

Karolina Konopka

Customer support manager

Klienci
Dowiedz się, czym jest strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta. Poznaj kluczowe elementy, przykłady i gotowe narzędzia.

Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta

W dobie cyfrowej transformacji, klienci oczekują spójnej, szybkiej i efektywnej obsługi – niezależnie od tego, z jakiego kanału komunikacji korzystają.… Czytaj dalej Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności, dowiedz się jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twoich podwładnych i sukcesu firmy.
Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności, dowiedz się jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twoich podwładnych i sukcesu firmy.

Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności: jaka jest różnica?

Kiedy mówimy o szkoleniach korporacyjnych, naszym pierwszym odruchem jest powiązanie ich z konkretnym celem efektywnościowym, związanym z konkretnym stanowiskiem. Jeśli… Czytaj dalej Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności: jaka jest różnica?

Karolina Konopka

Customer support manager

Jak zrobić
Rozwinięta interpretacja wyników NPS - jak zrozumieć, co kryje się za liczbami. Odkryj kluczowe wskazówki poprawy lojalności klientów.
Rozwinięta interpretacja wyników- Kalkulator NPS – jak zrozumieć, co kryje się za liczbami. Odkryj kluczowe wskazówki poprawy lojalności klientów.

Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score

Net Promoter Score (NPS) to jedno z najważniejszych narzędzi, które firmy mają do dyspozycji do mierzenia lojalności swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score

Karolina Konopka

Customer support manager

Jak zrobić
Ankiety wielojęzyczne

Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach

Umiejętność gromadzenia spostrzeżeń od różnych odbiorców ma kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw, badaczy i organizacji. Wielojęzyczne ankiety okazały się potężnym narzędziem… Czytaj dalej Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników. Zbuduj lepszą kulturę miejsca pracy dzięki praktycznym spostrzeżeniom.
Odkryj jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników. Zbuduj lepszą kulturę miejsca pracy dzięki praktycznym spostrzeżeniom.

Jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników

W dziedzinie budowania udanej firmy jeden kluczowy czynnik wyróżnia się ponad pozostałe: satysfakcja pracowników. Kiedy poprawiasz zadowolenie pracowników, Twoi pracownicy czują… Czytaj dalej Jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników

Karolina Konopka

Customer support manager

Nawigacja wpisu

Opublikowano wAnkieta w Wordzie – kilka porad jak zrobić dobrą ankietę

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO
  • Rozwiązania

    • Customer Experience
    • Employee Experience
    • Product Experience
    • Net Promoter Score® (NPS®)
    • Ocena 360 stopni
    • Badania online
  • Produkt

    • Funkcjonalności
    • Przykłady
    • Cennik
    • Ankiety E-mail
    • Ankiety na stronie WWW
    • Ankiety w Aplikacji
  • Zastosowania

    • Ankiety
    • Formularze
    • Głosowanie online
    • Quizy
    • Testy
  • Integracje

    • Slack
    • Intercom
    • Freshmail
    • Zapier
    • Arkusze Google
    • Wszystkie integracje
  • Przykłady

    • Badania klienta
    • Badania pracowika
    • Formularze
    • Quizy i testy
    • Edukacja
    • Opieka zdrowotna
    • Wszystkie szablony
  • Najpopularniejsze

    • Ankieta satysfakcji klienta
    • Ocena 360 stopni
    • Badanie satysfakcji pracowników
    • Ankieta NPS
    • Formularz kontaktowy
    • Ankieta Exit Interview
    • Formularz rezerwacji
    • Ocena strony www
  • Materiały

    • Artykuły pomocy
    • Blog
  • O nas

    • O nas
    • Klienci
    • Kontakt
    • Kariera Zatrudniamy!
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Ciasteczka
Survey maker in English
© 2011 - 2025 interankiety  -   Narzędzie stworzone z pasją w Polsce   ❤️