Product Hero

Buduj lepsze produkty razem z klientami

Przyspiesz cykl rozwoju produktu, korzystając ze wszystkich danych dotyczących doświadczeń klientów.
  • Bezpłatny okres testowy
  • Ponad 2 000 zadowolonych klientów
  • Zgodność z RODO
Widget na stronę www
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Stale trzymaj rękę na pulsie

Zbieraj w czasie rzeczywistym informacje zwrotne na temat koncepcji produktu na wczesnym etapie rozwoju, oceniając mocne i słabe strony potencjalnych produktów lub usług.

  • Identyfikuj potrzeby związane z danym produktem
  • Twórz bazę danych, by porównywać, które koncepcje mogą przekształcić się w przełomowe produkty
  • Dowiedz się, jak różne grupy reagują na koncepcje produktów
App NPS rating
  • 3x

    Produkty stworzone we współpracy z prawdziwymi użytkownikami mają 3 razy więcej szans na sukces rynkowy.

  • 2x

    Dzięki przyjaznemu interfejsowi i świetnemu dostosowaniu do różnych ekranów, interankiety dadzą 2x więcej odpowiedzi w porównianiu z innymi narzędziami dostępnymi na rynku.

  • 98%

    interankiety posiadają wynik satysfakcji klienta na poziomie 98%. Oferujemy szybkie i profesjonalne wsparcie.

Ankieta dotycząca produktu

Przekształć opinie klientów w przydatne dane

  • Zbieraj opinie użytkowników na każdym etapie cyklu życia produktu

    Spraw, aby wprowadzenie na rynek kolejnego produktu było przełomowym sukcesem. Zweryfikuj swoje najlepsze pomysły na produkty za pomocą testów koncepcji.

  • Analiza oparta na potrzebach

    Szybko i łatwo zidentyfikuj cechy swojego produktu, które wymagają uwagi, aby poprawić satysfakcję i sprzedaż, mierząc związek między cechami a wydajnością produktu.

  • Przeprowadź badania dotyczące cen produktów

    Skorzystaj z ankiet dotyczących cen i wartości i dowiedz się ile Twoi docelowi klienic byliby skłonni zapłacić za Twój produkt.

effect
Security GDPR
effect
Najwyższe bezpieczeństwo
effect
  • Zgodność RODO

    Nasza usluga jest zgodna z dyrektywą RODO, która obowiązuje przedsiębiorstwa przetwarzające dane osobowe na terenie Uni Europejskiej.

  • Zgodność CCPA

    Jako firma działająca na rynku globalnym, posiadamy również zgodność z kalifornijską dyrektywą dotyczącą ochrony danych osobowych CCPA (California Consumer Privacy Act).

  • SSL

    Wszystkie połączenia z naszą usługą są chronione za pomocą bezpiecznego połączenia SSL TLS 1.2 i AES z 256-bitowym kluczem.

  • Uprawnienia

    Ustaw indiwidualne uprawnienia dostępu dla członków zespołu. Dziel się zasobami na określonych prawach dostępu.

Najczęstsze pytania na temat Product Experience

Czym jest Product Experience (PX)?

Product Experience (PX) odnosi się do wrażeń i doświadczeń użytkowników związanych z korzystaniem z produktu. Obejmuje to zarówno funkcjonalność, jak i interaktywność produktu, a także wrażenia estetyczne i emocjonalne użytkownika podczas korzystania z niego.

Dlaczego Product Experience jest ważne?

Pozytywne doświadczenie produktu prowadzi do większej satysfakcji użytkownika, wyższej lojalności i większej prawdopodobieństwa polecania produktu innym. Wpływa to bezpośrednio na sukces produktu na rynku.

Jakie czynniki wpływają na Product Experience?

Na PX wpływają różne czynniki, takie jak jakość i funkcjonalność produktu, intuicyjność interfejsu, design, wsparcie klienta, cena oraz sposób, w jaki produkt rozwiązuje określone problemy użytkowników.

Jak można mierzyć i monitorować Product Experience?

PX można oceniać poprzez różne metody, takie jak badania satysfakcji klienta, testy użyteczności, analiza wskaźników (np. Net Promoter Score), recenzje i opinie klientów oraz analiza danych użytkowania produktu.

Jakie strategie można zastosować, aby poprawić Product Experience?

Poprawa PX często wymaga zbierania i analizy informacji zwrotnych od użytkowników, testowania różnych wersji produktu, ulepszania designu i funkcjonalności oraz ciągłego dostosowywania produktu do zmieniających się potrzeb rynku.

Przykłady ankiet Product Experience

Więcej przykładowych szablonów Przejdź
Inne nasze produkty
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO