Blog
  • Ankiety
  • Formularze
  • Quizy
  • Testy
  • Załóż darmowe konto

surveymonkey-review

Karol Koronowicz

Founder

Time to read < 1 minut czytania

Najprostsze tworzenie ankiet
Ankiety
  • Pakiet bezpłatny
  • Zgodność z RODO

Porozmawiaj z nami

People of Responsly
👋 Umów demo

Powiązane artykuły

Klienci
Dowiedz się, czym jest Customer Satisfaction Index (CSI), jak go obliczać i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla poprawy doświadczeń klientów.
Dowiedz się, czym jest Customer Satisfaction Index (CSI), jak go obliczać i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla poprawy doświadczeń klientów.

Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?

Customer Satisfaction Index (CSI) to jeden z kluczowych wskaźników używanych do oceny poziomu satysfakcji klientów. Dzięki niemu firmy mogą mierzyć… Czytaj dalej Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Ocena pracownika - wstęp do ankiety
Okresowa ocena pracownika – wstęp do ankiety

Okresowa ocena pracownika – Jak przeprowadzić? Rodzaje i przykłady

Okresowa ocena pracownika jest jednym z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi inaczej HR’ami (Human Resources). Ocenę pracownika robimy, zanim zostaje… Czytaj dalej Okresowa ocena pracownika – Jak przeprowadzić? Rodzaje i przykłady

Karol Koronowicz

Founder

Klienci
Przykładowe pytanie w ankiecie posprzedażowej
Przykładowe pytanie w ankiecie posprzedażowej

Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów

Obsługa posprzedażowa to kluczowy element budowania długotrwałych relacji z klientami. Zadowoleni klienci to ambasadorzy Twojej firmy. Niski poziom zadowolenia oznacza,… Czytaj dalej Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów

Karolina Konopka

Customer support manager

Klienci
Odkryj tajniki spersonalizowanej obsługi klienta. Dostosuj komunikację, oferty i doświadczenia, budując trwałe relacje.
Odkryj tajniki spersonalizowanej obsługi klienta. Dostosuj komunikację, oferty i doświadczenia, budując trwałe relacje.

Jak stworzyć spersonalizowaną obsługę klienta

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, kluczowym elementem utrzymania lojalności klientów jest spersonalizowana obsługa klienta. odgrywa kluczową rolę w określaniu sukcesu… Czytaj dalej Jak stworzyć spersonalizowaną obsługę klienta

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj kluczowe etapy procesu onboardingu. Skuteczne wprowadzanie pracowników to fundament sukcesu firmy. Dowiedz się, jak to osiągnąć!
Odkryj kluczowe etapy procesu onboardingu. Skuteczne wprowadzanie pracowników to fundament sukcesu firmy. Dowiedz się, jak to osiągnąć!

Proces onboardingu – najważniejsze etapy

Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Wprowadź innowacyjne podejście do oceny pracowników! Odkryj najlepsze pytania oceny 360 stopni i przykładową ankietę.

30 Najlepszych pytań w ocenie 360 stopni

Ocena 360 stopni to niezwykle mocne i skuteczne narzędzie zarządzania personelem, które umożliwia uzyskanie szczegółowego i kompleksowego obrazu umiejętności oraz… Czytaj dalej 30 Najlepszych pytań w ocenie 360 stopni

Karolina Konopka

Customer support manager

Nawigacja wpisu

Opublikowano wDarmowe ankiety online – 12 najlepszych programów

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO
  • Rozwiązania

    • Customer Experience
    • Employee Experience
    • Product Experience
    • Net Promoter Score® (NPS®)
    • Ocena 360 stopni
    • Badania online
  • Produkt

    • Funkcjonalności
    • Przykłady
    • Cennik
    • Ankiety E-mail
    • Ankiety na stronie WWW
    • Ankiety w Aplikacji
  • Zastosowania

    • Ankiety
    • Formularze
    • Głosowanie online
    • Quizy
    • Testy
  • Integracje

    • Slack
    • Intercom
    • Freshmail
    • Zapier
    • Arkusze Google
    • Wszystkie integracje
  • Przykłady

    • Badania klienta
    • Badania pracowika
    • Formularze
    • Quizy i testy
    • Edukacja
    • Opieka zdrowotna
    • Wszystkie szablony
  • Najpopularniejsze

    • Ankieta satysfakcji klienta
    • Ocena 360 stopni
    • Badanie satysfakcji pracowników
    • Ankieta NPS
    • Formularz kontaktowy
    • Ankieta Exit Interview
    • Formularz rezerwacji
    • Ocena strony www
  • Materiały

    • Artykuły pomocy
    • Blog
  • O nas

    • O nas
    • Klienci
    • Kontakt
    • Kariera Zatrudniamy!
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Ciasteczka
Survey maker in English
© 2011 - 2025 interankiety  -   Narzędzie stworzone z pasją w Polsce   ❤️