< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Przyszłość ankiety online – cechy dobrych ankiet
Czas ankiet papierowych już się skończył. Czasami możemy spotkać papierowe formularze, ale nie są one stosowane na szeroką skalę. Udostępnianie… Czytaj dalej Przyszłość ankiety online – cechy dobrych ankiet
Karol Koronowicz
Founder

Candidate Experience – Co to i jak wdrożyć?
Żyjemy na rynku zorientowanym na kandydatów, co daje osobom poszukującym pracy duży wybór, jeśli chodzi o to, gdzie chcą pracować. Na… Czytaj dalej Candidate Experience – Co to i jak wdrożyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Klient jest powodem istnienia firmy, dlatego dbanie o niego zawsze popłacało. Dziś standardem jest ustawienie klienta w centrum zainteresowania. W… Czytaj dalej Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Karol Koronowicz
Founder

Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik
Co to ocena 360 stopni? Jest to nowoczesna technika oceniania pracownika. Bazuje na zbieraniu kompleksowych i obiektywnych informacji zwrotnych na… Czytaj dalej Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta: przygotowanie ankiety i analiza wyników
Zadowolenie pacjenta stanowi integralną część zdrowia oraz powrotu do zdrowia pacjentów, a także reputacji podmiotów świadczących opiekę zdrowotną. Zapewnienie optymalnej… Czytaj dalej Badanie poziomu satysfakcji pacjenta: przygotowanie ankiety i analiza wyników
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się badania satysfakcji klienta. Często jesteśmy proszeni o wypełnienie ankiety na temat usługi lub produktu.… Czytaj dalej Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
Karol Koronowicz
Founder