< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Karolina Konopka
Customer support manager

Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Zaangażowanie pracowników i doświadczenie pracowników (EX) to popularne terminy w przestrzeni HR, choć wiele osób – błędnie – używa ich… Czytaj dalej Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Karolina Konopka
Customer support manager

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Karolina Konopka
Customer support manager

Quizy online: 5 najlepszych aplikacji
Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że na początku lekcji chciałeś sprawdzić wiedzę swoich uczniów, ale nie miałeś do tego odpowiedniej… Czytaj dalej Quizy online: 5 najlepszych aplikacji
Karolina Konopka
Customer support manager

Ocena kompetencji pracowników poprzez metodę 360 stopni: Jak wykorzystać wyniki do samorozwoju
Ocena 360 stopni stała się powszechnym narzędziem w środowisku biznesowym, służącym do oceny kompetencji pracowników. Ten kompleksowy proces nie tylko… Czytaj dalej Ocena kompetencji pracowników poprzez metodę 360 stopni: Jak wykorzystać wyniki do samorozwoju
Karolina Konopka
Customer support manager

Quiet Quitting- Zjawisko cichego odejścia w środowisku pracy
Pojęcie wypalenia zawodowego i jego negatywny wpływ na doświadczenie pracownicze zyskują coraz większą uwagę. Pomimo, że pracownicy nie zawsze pakują… Czytaj dalej Quiet Quitting- Zjawisko cichego odejścia w środowisku pracy
Karolina Konopka
Customer support manager