< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Badania ilościowe i jakościowe: co mierzą i czym się różnią?
Badania naukowe odgrywają kluczową rolę w rozwoju wiedzy i zrozumienia w różnych dziedzinach. Wśród różnorodnych metod badawczych stosowanych w naukach… Czytaj dalej Badania ilościowe i jakościowe: co mierzą i czym się różnią?
Karolina Konopka
Customer support manager

Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Karolina Konopka
Customer support manager

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Karolina Konopka
Customer support manager

Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Ocena ex ante i ex post są dwoma pojęciami często używanymi w kontekście analizy polityki, projektów inwestycyjnych, programów społecznych i… Czytaj dalej Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Interakcja z obserwatorami to jeden z najprostszych sposobów na utrzymywanie szerokich zasięgów w social mediach. Najczęściej kontakt z publicznością uzyskuje… Czytaj dalej Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Karolina Konopka
Customer support manager

9 Kroków do wyjątkowego Candidate Experience
Rynek pracy jest bardziej zacięty niż kiedykolwiek. Organizacje walczą o ograniczoną pulę kandydatów, dlatego wyróżnienie się ma kluczowe znaczenie w… Czytaj dalej 9 Kroków do wyjątkowego Candidate Experience
Karolina Konopka
Customer support manager