< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach
Umiejętność gromadzenia spostrzeżeń od różnych odbiorców ma kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw, badaczy i organizacji. Wielojęzyczne ankiety okazały się potężnym narzędziem… Czytaj dalej Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach
Karolina Konopka
Customer support manager

Błędy w ankietach online, których należy unikać
Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego,… Czytaj dalej Błędy w ankietach online, których należy unikać
Karolina Konopka
Customer support manager

Skala rang w ankietach: zastosowanie i przykłady
Skala rang to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi w badaniach ankietowych. Pozwala ona respondentom na uporządkowanie odpowiedzi według preferencji, co… Czytaj dalej Skala rang w ankietach: zastosowanie i przykłady
Karolina Konopka
Customer support manager

Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Klient jest powodem istnienia firmy, dlatego dbanie o niego zawsze popłacało. Dziś standardem jest ustawienie klienta w centrum zainteresowania. W… Czytaj dalej Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Karol Koronowicz
Founder

Poprawa zaangażowania pracowników: 30 pytań do ankiety pracowniczej, które należy zadać
W idealnym świecie każda firma miałaby dobrze prosperującą siłę roboczą, a każdy pracownik przez cały czas pracowałby na pełnych obrotach.… Czytaj dalej Poprawa zaangażowania pracowników: 30 pytań do ankiety pracowniczej, które należy zadać
Karolina Konopka
Customer support manager

Różnice między ankietami pulsacyjnymi a badaniami zaangażowania pracowników
Ankiety w miejscu pracy to świetny sposób na podniesienie morale, zwiększenie zaangażowania pracowników i utrzymanie wartości firmy. Jednak palące pytanie brzmi:… Czytaj dalej Różnice między ankietami pulsacyjnymi a badaniami zaangażowania pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager