< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Skala rang w ankietach: zastosowanie i przykłady
Skala rang to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi w badaniach ankietowych. Pozwala ona respondentom na uporządkowanie odpowiedzi według preferencji, co… Czytaj dalej Skala rang w ankietach: zastosowanie i przykłady
Karolina Konopka
Customer support manager

Wady i zalety oceny 360 stopni
Ocena 360 stopni to narzędzie zarządzania, które zdobyło dużą popularność w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Polega na gromadzeniu informacji zwrotnej… Czytaj dalej Wady i zalety oceny 360 stopni
Karolina Konopka
Customer support manager

Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Mapowanie doświadczeń pracowników, znane również jako Employee Journey Map, to strategiczne narzędzie, które pomaga organizacjom zrozumieć całą ścieżkę, jaką pracownik… Czytaj dalej Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak stworzyć spersonalizowaną obsługę klienta
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, kluczowym elementem utrzymania lojalności klientów jest spersonalizowana obsługa klienta. odgrywa kluczową rolę w określaniu sukcesu… Czytaj dalej Jak stworzyć spersonalizowaną obsługę klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Największym problemem w realizacji badań ankietowych jest zapewnienie właściwej liczby wypełnień przez wybraną grupę respondentów. Ankietę możesz stworzyć i udostępnić… Czytaj dalej Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Aneta Janowska
Kontrybutor

Płatne ankiety online – czy da się zarobić?
Bardzo często można spotkać reklamy mówiące o tym, że możesz łatwo zarobić na wypełnianiu ankiet. Płatne ankiety są oferowane już… Czytaj dalej Płatne ankiety online – czy da się zarobić?
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy
