< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Wczesna detekcja wypalenia zawodowego i depresji
Wypalenie zawodowe i depresja to terminy, które często słyszymy, ale najczęściej uważamy, że nas to one nie dotyczą. Czasami diagnozujemy… Czytaj dalej Wczesna detekcja wypalenia zawodowego i depresji
Karol Koronowicz
Founder

Jak zrobić ankiety na Discord?
Discord to znakomita platforma do komunikacji i interakcji społeczności online. Jeśli prowadzisz serwer Discord, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak zbierać opinie… Czytaj dalej Jak zrobić ankiety na Discord?
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Ankiety Pulse Check, to szybki i skuteczny sposób na zebranie informacji zwrotnych czy spostrzeżeń na dany temat. Badanie można przeprowadzić… Czytaj dalej Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Istnieje duża przepaść między tym, co firmy uważają, że klienci chcą, a tym, czego klienci faktycznie oczekują w doświadczeniu z… Czytaj dalej Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników
W dziedzinie budowania udanej firmy jeden kluczowy czynnik wyróżnia się ponad pozostałe: satysfakcja pracowników. Kiedy poprawiasz zadowolenie pracowników, Twoi pracownicy czują… Czytaj dalej Jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności: jaka jest różnica?
Kiedy mówimy o szkoleniach korporacyjnych, naszym pierwszym odruchem jest powiązanie ich z konkretnym celem efektywnościowym, związanym z konkretnym stanowiskiem. Jeśli… Czytaj dalej Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności: jaka jest różnica?
Karolina Konopka
Customer support manager