< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Cyfrowe doświadczenie klienta: wszystko, co warto wiedzieć w 2024
W dzisiejszym dynamicznym, połączonym świecie firmy coraz bardziej koncentrują się na zapewnianiu wyjątkowego cyfrowego doświadczenia klienta (DCX). Zmieniający się krajobraz technologii… Czytaj dalej Cyfrowe doświadczenie klienta: wszystko, co warto wiedzieć w 2024
Karolina Konopka
Customer support manager

Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Przedsiębiorstwa, które inwestują odpowiednią ilość czasu i wysiłku w wdrożenie kompleksowych i współpracujących doświadczeń związanych z przyjmowaniem pracowników, osiągają wyższy… Czytaj dalej Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Karolina Konopka
Customer support manager

15 najlepszych pytań w ankiecie satysfakcji klienta
Ankiety satysfakcji klientów są bardzo ważne dla firm, które chcą zrozumieć doświadczenia swoich klientów i zebrać opinie. Są również elementem… Czytaj dalej 15 najlepszych pytań w ankiecie satysfakcji klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Nowa wersja interankiet
Ostatnie 12 miesięcy ciężko pracowaliśmy nad nową wersją serwisu. Ostatnie pół roku było najbardziej intensywne. Dziś z wielkim zadowoleniem możemy… Czytaj dalej Nowa wersja interankiet
Karol Koronowicz
Founder

Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Customer Satisfaction Index (CSI) to jeden z kluczowych wskaźników używanych do oceny poziomu satysfakcji klientów. Dzięki niemu firmy mogą mierzyć… Czytaj dalej Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Quiet Quitting- Zjawisko cichego odejścia w środowisku pracy
Pojęcie wypalenia zawodowego i jego negatywny wpływ na doświadczenie pracownicze zyskują coraz większą uwagę. Pomimo, że pracownicy nie zawsze pakują… Czytaj dalej Quiet Quitting- Zjawisko cichego odejścia w środowisku pracy
Karolina Konopka
Customer support manager