< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Organizacja głosowania online dla stowarzyszenia – jak zrobić to dobrze?
Działasz w stowarzyszeniu i stoisz przed koniecznością przeprowadzenia wyborów zarządu, głosowania nad zmianą statutu albo zatwierdzeniem budżetu? W erze spotkań… Czytaj dalej Organizacja głosowania online dla stowarzyszenia – jak zrobić to dobrze?
Karolina Konopka
Customer support manager

Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Karolina Konopka
Customer support manager

Anonimowe opinie pracowników: Najlepsze metody i narzędzia
Niektórzy pracownicy mogą nie czuć się komfortowo, wyrażając swoje opinie w sposób jawny, ze strachu przed konsekwencjami lub etykietą stanowiącą… Czytaj dalej Anonimowe opinie pracowników: Najlepsze metody i narzędzia
Karolina Konopka
Customer support manager

Najczęstsze błędy w działaniach Candidate Experience
Candidate experience jest kluczowym elementem procesu rekrutacyjnego. Jego jakość wpływa na decyzję o złożeniu aplikacji, przyjęciu oferty pracy oraz na… Czytaj dalej Najczęstsze błędy w działaniach Candidate Experience
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się badania satysfakcji klienta. Często jesteśmy proszeni o wypełnienie ankiety na temat usługi lub produktu.… Czytaj dalej Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
Karol Koronowicz
Founder

Ankiety dla HR – jakie informacje warto pozyskać od pracowników?
Specjaliści ds. zasobów ludzkich mają za zadanie pozyskiwać jak najlepsze talenty oraz utrzymywać już istniejących pracowników w firmie. Stosowanie różnych… Czytaj dalej Ankiety dla HR – jakie informacje warto pozyskać od pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager