Blog
  • Ankiety
  • Formularze
  • Quizy
  • Testy
  • Załóż darmowe konto

Ankieta-dla-pracowników-wzór

Karolina Konopka

Customer support manager

Time to read < 1 minut czytania

Najprostsze tworzenie ankiet
Ankiety
  • Pakiet bezpłatny
  • Zgodność z RODO

Porozmawiaj z nami

Ludzie interankiety
👋 Umów demo

Powiązane artykuły

Pracownicy
Osiągnij skuteczne przywództwo w zespole poprzez inspirację, komunikację i wsparcie rozwoju. Buduj zaangażowanie i efektywność działania
Osiągnij skuteczne przywództwo w zespole poprzez inspirację, komunikację i wsparcie rozwoju. Buduj zaangażowanie i efektywność działania

Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć

Przywództwo w zespole to fundament każdej dobrze funkcjonującej organizacji. Właściwe zarządzanie ludźmi, motywowanie ich i prowadzenie ich ku wspólnym celom… Czytaj dalej Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Odkryj, dlaczego kompetencje miękkie i kompetencje twarde są kluczowe dla sukcesu Twoich pracowników i organizacji.
Odkryj, dlaczego kompetencje miękkie i kompetencje twarde są kluczowe dla sukcesu Twoich pracowników i organizacji.

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu

Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu

Karolina Konopka

Customer support manager

Jak zrobić
Ankieta mobilna

Ankieta mobilna – podstawa skutecznego badania

Osoby korzystające z Internetu wykorzystują do tego celu różnego rodzaju urządzenia. Z punktu widzenia naszego serwisu analizujemy użytkowników pod kątem wielkości… Czytaj dalej Ankieta mobilna – podstawa skutecznego badania

Karol Koronowicz

Founder

Pracownicy
Komunikacja w miejscu pracy: Wskazówki dotyczące rozmowy z pracownikami i jej znaczenie dla efektywności pracy oraz relacji międzyludzkich.
Komunikacja w miejscu pracy: Wskazówki dotyczące rozmowy z pracownikami i jej znaczenie dla efektywności pracy oraz relacji międzyludzkich.

Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?

Dobra komunikacja w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w każdym aspekcie Twoich obowiązków. Niezależnie od tego, czy budujesz relacje, zarządzasz… Czytaj dalej Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?

Karolina Konopka

Customer support manager

Pracownicy
Bezpieczeństwo psychiczne w miejscu pracy: Kluczowe dla dobrostanu, współpracy i wysokiej wydajności pracowników.
Bezpieczeństwo psychiczne w miejscu pracy: Kluczowe dla dobrostanu, współpracy i wysokiej wydajności pracowników.

Bezpieczeństwo psychiczne w pracy: klucz do efektywności pracowników

Bezpieczeństwo psychiczne jest fundamentem efektywnej pracy zespołowej i współpracy, niezbędnym dla pozytywnego employee experience. Sprzyja ono atmosferze, w której jednostki… Czytaj dalej Bezpieczeństwo psychiczne w pracy: klucz do efektywności pracowników

Karolina Konopka

Customer support manager

Klienci
Najlepsze narzędzia do feedbacku klientów – porównanie 10 rozwiązań. Sprawdź, które narzędzie do feedbacku wybrać dla swojej firmy.

Najlepsze narzędzia do zbierania feedbacku, które pomogą Ci lepiej zrozumieć klientów

Zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników to dziś fundament działań każdej firmy działającej online. Dobrze wdrożone narzędzia do feedbacku pomagają nie… Czytaj dalej Najlepsze narzędzia do zbierania feedbacku, które pomogą Ci lepiej zrozumieć klientów

Karolina Konopka

Customer support manager

Nawigacja wpisu

Opublikowano wBadanie satysfakcji pracowników- Klucz do poprawy środowiska pracy

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO
  • Rozwiązania

    • Customer Experience
    • Employee Experience
    • Product Experience
    • Net Promoter Score® (NPS®)
    • Ocena 360 stopni
    • Badania online
  • Produkt

    • Funkcjonalności
    • Przykłady
    • Cennik
    • Ankiety E-mail
    • Ankiety na stronie WWW
    • Ankiety w Aplikacji
  • Zastosowania

    • Ankiety
    • Formularze
    • Głosowanie online
    • Quizy
    • Testy
  • Integracje

    • Slack
    • Intercom
    • Freshmail
    • Zapier
    • Arkusze Google
    • Wszystkie integracje
  • Przykłady

    • Badania klienta
    • Badania pracowika
    • Formularze
    • Quizy i testy
    • Edukacja
    • Opieka zdrowotna
    • Wszystkie szablony
  • Najpopularniejsze

    • Ankieta satysfakcji klienta
    • Ocena 360 stopni
    • Badanie satysfakcji pracowników
    • Ankieta NPS
    • Formularz kontaktowy
    • Ankieta Exit Interview
    • Formularz rezerwacji
    • Ocena strony www
  • Materiały

    • Artykuły pomocy
    • Blog
  • O nas

    • O nas
    • Klienci
    • Kontakt
    • Kariera Zatrudniamy!
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Ciasteczka
Survey maker in English
© 2011 - 2025 interankiety  -   Narzędzie stworzone z pasją w Polsce   ❤️