< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Mikroankiety: Kompletny przewodnik
Ponieważ firmy dążą do utrzymania konkurencyjności, potrzebują szybkich, praktycznych spostrzeżeń. Mikroankiety oferują usprawniony sposób zbierania niezbędnych opinii przy minimalnych zakłóceniach.… Czytaj dalej Mikroankiety: Kompletny przewodnik
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta: przygotowanie ankiety i analiza wyników
Zadowolenie pacjenta stanowi integralną część zdrowia oraz powrotu do zdrowia pacjentów, a także reputacji podmiotów świadczących opiekę zdrowotną. Zapewnienie optymalnej… Czytaj dalej Badanie poziomu satysfakcji pacjenta: przygotowanie ankiety i analiza wyników
Karolina Konopka
Customer support manager

Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Kwestionariusz ankiety i wywiadu to jedno z podstawowych narzędzi badawczych w dziedzinie nauk społecznych. Potocznie nazywa się tak formularz, który… Czytaj dalej Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Aneta Janowska
Kontrybutor

Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Budowanie doskonałej obsługi klienta i ciągłe jej ulepszanie wymaga zaangażowania całej firmy – a to nie może się zdarzyć przy… Czytaj dalej Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Model Kano: Kluczowe narzędzie do identyfikacji czynników satysfakcji
W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie konkurencja między firmami staje się coraz bardziej zacięta i nieustępliwa, zrozumienie i spełnianie… Czytaj dalej Model Kano: Kluczowe narzędzie do identyfikacji czynników satysfakcji
Karolina Konopka
Customer support manager

Badania rynku z wykorzystaniem ankiet online
Badanie rynku to krytyczny proces, obejmujący badania i analizę rynku dla określonego produktu lub usługi. Jest to kompleksowe badanie klientów,… Czytaj dalej Badania rynku z wykorzystaniem ankiet online
Karolina Konopka
Customer support manager