Blog
  • Ankiety
  • Formularze
  • Quizy
  • Testy
  • Załóż darmowe konto

skala-numeryczna-w-ankiecie

Karolina Konopka

Customer support manager

Time to read < 1 minut czytania

Najprostsze tworzenie ankiet
Ankiety
  • Pakiet bezpłatny
  • Zgodność z RODO

Porozmawiaj z nami

Ludzie interankiety
👋 Umów demo

Powiązane artykuły

Pracownicy
Osiągnij skuteczne przywództwo w zespole poprzez inspirację, komunikację i wsparcie rozwoju. Buduj zaangażowanie i efektywność działania
Osiągnij skuteczne przywództwo w zespole poprzez inspirację, komunikację i wsparcie rozwoju. Buduj zaangażowanie i efektywność działania

Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć

Przywództwo w zespole to fundament każdej dobrze funkcjonującej organizacji. Właściwe zarządzanie ludźmi, motywowanie ich i prowadzenie ich ku wspólnym celom… Czytaj dalej Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć

Karolina Konopka

Customer support manager

Opinie i ekspertyzy
Błędy, których należy unikać przy tworzeniu ankiety online
Błędy, których należy unikać przy tworzeniu ankiety online

Błędy w ankietach online, których należy unikać

Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego,… Czytaj dalej Błędy w ankietach online, których należy unikać

Karolina Konopka

Customer support manager

Opinie i ekspertyzy
Jakościowe badania rynku
Jakościowe badanie rynku

Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania

Jakościowe badania rynku to metoda badań opartych na pytaniach otwartych (konwersacyjnych), które w dużym stopniu opierają się na grupach fokusowych,… Czytaj dalej Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania

Karolina Konopka

Customer support manager

Jak zrobić
Rozwinięta interpretacja wyników NPS - jak zrozumieć, co kryje się za liczbami. Odkryj kluczowe wskazówki poprawy lojalności klientów.
Rozwinięta interpretacja wyników- Kalkulator NPS – jak zrozumieć, co kryje się za liczbami. Odkryj kluczowe wskazówki poprawy lojalności klientów.

Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score

Net Promoter Score (NPS) to jedno z najważniejszych narzędzi, które firmy mają do dyspozycji do mierzenia lojalności swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score

Karolina Konopka

Customer support manager

Jak zrobić
Ankiety na WhatsApp

Jak zrobić ankietę na WhatsApp?

WhatsApp to popularna platforma komunikacyjna, umożliwiająca wysyłanie wiadomości tekstowych, głosowych i wideo, rozmowy telefoniczne oraz prowadzenie grupowych czatów. Aplikacja jest… Czytaj dalej Jak zrobić ankietę na WhatsApp?

Pan interkropek

Wyimaginowana maskotka firmy

Jak zrobić
Przykład pytania w ankiecie do pracy licencjackiej dotyczącej lekcji wychowania fizycznego.

Jak przygotować ankietę do pracy licencjackiej

Ankieta to jedna z najważniejszych technik badawczych, wykorzystywanych podczas prowadzenia badań ilościowych w pracy licencjackiej, magisterskiej lub inżynierskiej. Odpowiednie przygotowanie… Czytaj dalej Jak przygotować ankietę do pracy licencjackiej

Karolina Konopka

Customer support manager

Nawigacja wpisu

Opublikowano wDyferencjał semantyczny, podział punktów i ranking w ankiecie

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.
Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO
  • Rozwiązania

    • Customer Experience
    • Employee Experience
    • Product Experience
    • Net Promoter Score® (NPS®)
    • Ocena 360 stopni
    • Badania online
  • Produkt

    • Funkcjonalności
    • Przykłady
    • Cennik
    • Ankiety E-mail
    • Ankiety na stronie WWW
    • Ankiety w Aplikacji
    • Import ankiet
    • Migracja danych
  • Zastosowania

    • Ankiety
    • Formularze
    • Głosowanie online
    • Quizy
    • Testy
  • Integracje

    • Slack
    • Intercom
    • Freshmail
    • Zapier
    • Arkusze Google
    • Wszystkie integracje
  • Przykłady

    • Badania klienta
    • Badania pracowika
    • Formularze
    • Quizy i testy
    • Edukacja
    • Opieka zdrowotna
    • Wszystkie szablony
  • Najpopularniejsze

    • Ankieta satysfakcji klienta
    • Ocena 360 stopni
    • Badanie satysfakcji pracowników
    • Ankieta NPS
    • Formularz kontaktowy
    • Ankieta Exit Interview
    • Formularz rezerwacji
    • Ocena strony www
  • Materiały

    •   Wideo przewodniki
    • Artykuły pomocy
    • Blog
  • O nas

    • O nas
    • Platforma Responsly
    • Klienci
    • Kontakt
    • Kariera
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Ciasteczka
    • Zgodność z RODO
    •    
Survey maker in English
© 2011 - 2025 interankiety (Platforma Responsly) — Stworzone z pasją w Polsce