< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Ocena ex ante i ex post są dwoma pojęciami często używanymi w kontekście analizy polityki, projektów inwestycyjnych, programów społecznych i… Czytaj dalej Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety transakcyjne – skuteczne narzędzie do badania satysfakcji klienta po zakupie
Ankiety transakcyjne to jeden z najważniejszych elementów nowoczesnej strategii customer experience, która chce stale podnosić jakość obsługi klienta i zwiększać… Czytaj dalej Ankiety transakcyjne – skuteczne narzędzie do badania satysfakcji klienta po zakupie
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak zrobić ankietę Google Forms? Poradnik i wskazówki
Google Forms to potężne narzędzie, które pozwala szybko i łatwo tworzyć ankiety, quizy i ankiety. Zapewniają prosty interfejs, który umożliwia… Czytaj dalej Jak zrobić ankietę Google Forms? Poradnik i wskazówki
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak stworzyć badanie zaangażowania pracowników
W temacie zaangażowania pracowników bezpiecznie można stwierdzić, że najbardziej zaangażowani pracownicy są najszczęśliwsi, najbardziej produktywni. Dlatego tak ważne jest, aby… Czytaj dalej Jak stworzyć badanie zaangażowania pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Największym problemem w realizacji badań ankietowych jest zapewnienie właściwej liczby wypełnień przez wybraną grupę respondentów. Ankietę możesz stworzyć i udostępnić… Czytaj dalej Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Aneta Janowska
Kontrybutor

Poprawa zaangażowania pracowników: 30 pytań do ankiety pracowniczej, które należy zadać
W idealnym świecie każda firma miałaby dobrze prosperującą siłę roboczą, a każdy pracownik przez cały czas pracowałby na pełnych obrotach.… Czytaj dalej Poprawa zaangażowania pracowników: 30 pytań do ankiety pracowniczej, które należy zadać
Karolina Konopka
Customer support manager