< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Różnice między ankietami pulsacyjnymi a badaniami zaangażowania pracowników
Ankiety w miejscu pracy to świetny sposób na podniesienie morale, zwiększenie zaangażowania pracowników i utrzymanie wartości firmy. Jednak palące pytanie brzmi:… Czytaj dalej Różnice między ankietami pulsacyjnymi a badaniami zaangażowania pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie potrzeb klienta: definicja, analiza i przykłady zastosowania
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym kluczem do sukcesu firmy jest zrozumienie i efektywne zaspokajanie potrzeb klientów. Badanie potrzeb klienta, ściśle… Czytaj dalej Badanie potrzeb klienta: definicja, analiza i przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Wczesna detekcja wypalenia zawodowego i depresji
Wypalenie zawodowe i depresja to terminy, które często słyszymy, ale najczęściej uważamy, że nas to one nie dotyczą. Czasami diagnozujemy… Czytaj dalej Wczesna detekcja wypalenia zawodowego i depresji
Karol Koronowicz
Founder

Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Ankiety Pulse Check, to szybki i skuteczny sposób na zebranie informacji zwrotnych czy spostrzeżeń na dany temat. Badanie można przeprowadzić… Czytaj dalej Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Pytania sugerujące w ankietach: jak ich unikać?
Tworzenie ankiety to sztuka zadawania pytań w sposób, który umożliwia uzyskanie rzetelnych i niezakłamanych odpowiedzi. Jednak nawet najbardziej przemyślana ankieta… Czytaj dalej Pytania sugerujące w ankietach: jak ich unikać?
Karolina Konopka
Customer support manager

Skala rang w ankietach: zastosowanie i przykłady
Skala rang to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi w badaniach ankietowych. Pozwala ona respondentom na uporządkowanie odpowiedzi według preferencji, co… Czytaj dalej Skala rang w ankietach: zastosowanie i przykłady
Karolina Konopka
Customer support manager