< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników
W dziedzinie budowania udanej firmy jeden kluczowy czynnik wyróżnia się ponad pozostałe: satysfakcja pracowników. Kiedy poprawiasz zadowolenie pracowników, Twoi pracownicy czują… Czytaj dalej Jak mierzyć i poprawiać zadowolenie pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Najlepsze strategie zaangażowania pracowników i jak je wdrożyć
Sukces każdej organizacji ściśle wiąże się z zaangażowaniem pracowników. To oni są kluczowym czynnikiem determinującym efektywność, innowacyjność i poziom satysfakcji… Czytaj dalej Najlepsze strategie zaangażowania pracowników i jak je wdrożyć
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie Candidate Experience- Sposoby na zbieranie feedbacku od kandydatów
Doświadczenie kandydata to kluczowy element procesu rekrutacyjnego, który może znacząco wpłynąć na wizerunek firmy i zdolność przyciągania najlepszych talentów. Aby… Czytaj dalej Badanie Candidate Experience- Sposoby na zbieranie feedbacku od kandydatów
Karolina Konopka
Customer support manager

Candidate Experience – Co to i jak wdrożyć?
Żyjemy na rynku zorientowanym na kandydatów, co daje osobom poszukującym pracy duży wybór, jeśli chodzi o to, gdzie chcą pracować. Na… Czytaj dalej Candidate Experience – Co to i jak wdrożyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Błędy w ankietach online, których należy unikać
Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego,… Czytaj dalej Błędy w ankietach online, których należy unikać
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Istnieje duża przepaść między tym, co firmy uważają, że klienci chcą, a tym, czego klienci faktycznie oczekują w doświadczeniu z… Czytaj dalej Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Karolina Konopka
Customer support manager