Przykłady

Ankieta dla odchodzącego klienta - wzór

Wywiad końcowy z klientem jest ważnym narzędziem do uzyskania informacji, które mogą zidentyfikować możliwości ulepszenia usług i rozwoju firmy.

Ankieta dla odchodzącego klienta

Badaj kompleksowo swoich klientów z naszym produktem Customer Heaven

Umów demo
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Poznaj powody, dla których klient zaprzestał korzystania z Twoich usług.

Ankieta wyjścia klienta to w zasadzie kwestionariusz, który otrzymuje klient, który jest o krok od anulowania subskrypcji Twojego produktu.

O co należy zapytać w ankiecie wyjścia klienta?

Dlaczego zdecydowałeś/ zdecydowałaśsię zaprzestać korzystania z naszego serwisu?

Powinieneś starać się zadawać pytania, które mają charakter otwarty. Dzięki temu uzyskasz bardziej szczegółowe odpowiedzi, które pomogą Ci dotrzeć do źródła problemu. Kiedy klient mówi własnymi słowami, uzyskasz spostrzeżenia, które mogą pomóc w modernizacji Twojej firmy.To także najważniejszy aspekt dla Twojej firmy. Zrozumienie, dlaczego ktoś chce Cię opuścić, może pomóc w zidentyfikowaniu problemów lub rozwiązaniu przyczyn anulowania. Możesz na przykład wyjaśnić nieporozumienie lub udzielić dodatkowego wsparcia.

Jak moglibyśmy ulepszyć nasz produkt?

Klient czuje się doceniony, gdy pyta się go, co mogło pójść lepiej. To proste pytanie może skłonić do niewielkich, ale znaczących zmian w Twoim procesie, a nawet odkryć nowe aspekty, które pod każdym względem poprawią jakość obsługi klienta. Postaraj się wdrożyć otrzymane sugestie od odchodząc.

Czy rozważyłbyś/rozważyłabyś ponowne skorzystanie z naszych usług w przyszłości?

Niekiedy klienci mogą stwierdzić, że produkt nie odpowiada ich potrzebom, ale w sytuacji, gdy pojawią się funkcje, których im brakowało, rozważą ponowne skorzystanie z Twoich usług. Dlatego postaraj się informować ich o zmianach i aktualizacjach produktów.

Ankiety które świetnie działają

Klienci porzucają wypełnianie ankiet bardzo łatwo. Formularze interankiet są inne, prostsze i bardziej angażujące. Dzięki temu klienci chętniej na nie odpowiadają.

Wszechstronne opcje udostępnienia

Wstaw ankietę na swoją stronę internetową za pomocą specjalnie wygenerowanego kodu. Wyślij ankietę za pomocą e-mail, SMS, portali społecznościowych i gdziekolwiek tylko chcesz. Nasze formularze dostosowują się do każdego rodzaju urządzenia.

Integracja

Dzięki gotowym integracjom możesz połączyć dane z ankiet ze swoim własnym systemem. Dane będą spływały do Twojego systemu natychmiast po wypełnieniu.

Zgodność z RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Inne szablony w kategorii Badania klienta

Więcej przykładowych szablonów Przejdź
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO