Przykłady

Formularz zbierania leadów

Sprawdź jak wykorzystać formularze na swojej stronie internetowej do efektywnego pozyskiwania danych od swoich potencjalnych klientów.

Formularz zbierania lead'ów

Badaj kompleksowo swoich klientów z naszym produktem Customer Heaven

Umów demo
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Sformułuj ankietę dotyczącą generowania leadów jako korzyść dla respondenta

Aby otrzymać jak najwięcej odpowiedzi, musisz z góry pokazać potencjalnym klientom, że wypełnienie odpowiedzi na pytania ankiety lead generation jest korzystne. Zazwyczaj e-mail jest najskuteczniejszą metodą rozpowszechniania ankiety. W wiadomości e-mail pamiętaj, aby dołączyć wiersz taki jak: „Poświęć chwilę na wypełnienie tej ankiety, abyśmy mogli Ci pomóc szybciej i skuteczniej!”

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Zadawaj pytania, które poinformują Cię o sile nabywczej kontaktu

W ankiecie dotyczącej generowania leadów warto zawrzeć takie pytania jak:

  • „Czy odpowiadasz za budżet swojego działu?”
  • „Jakie prawdopodobne jest, że w następnym kwartale kupisz nowe rozwiązanie?”

W wyniku kontaktów, które odpowiedzą na te pytania, otrzymasz bezpośredni wgląd w ich harmonogram zakupu nowych rozwiązań oraz czy jesteś w kontakcie z osobą, która ma w swojej firmie siłę nabywczą. Jeśli ktoś stwierdzi, że odpowiada za budżet swojego zespołu, ale jednocześnie wyrazi, że nie planuje zakupu rozwiązania w następnym kwartale, będziesz wiedział, że kontakt będzie wymagał dodatkowych i spójnych działań ze strony działu marketingu.

Pozostań w kontakcie z klientami po ich zakupie

Podczas gdy ankiety do generowania leadów umożliwiają Ci skuteczną obsługę potencjalnych klientów ze względu na kontekstowy charakter ankiet, Twoje interakcje ankietowe z kontaktami z Twojej bazy danych nie powinny być przerywane, gdy zdecydują się na zakup.

’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO