< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

7 Najważniejszych pytań w Exit Interview
Każda firma, niezależnie od wielkości czy branży, doświadcza rotacji pracowników. Zatrudnieni opuszczają organizację z różnych powodów, takich jak rozwój zawodowy,… Czytaj dalej 7 Najważniejszych pytań w Exit Interview
Karolina Konopka
Customer support manager

Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Zarządzanie employee experience to nie tylko delegowanie zadań i monitorowanie ich postępów. W dzisiejszym środowisku pracy, gdzie rozwój osobisty i… Czytaj dalej Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie potrzeb klienta: definicja, analiza i przykłady zastosowania
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym kluczem do sukcesu firmy jest zrozumienie i efektywne zaspokajanie potrzeb klientów. Badanie potrzeb klienta, ściśle… Czytaj dalej Badanie potrzeb klienta: definicja, analiza i przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Cyfrowe doświadczenie klienta: wszystko, co warto wiedzieć w 2024
W dzisiejszym dynamicznym, połączonym świecie firmy coraz bardziej koncentrują się na zapewnianiu wyjątkowego cyfrowego doświadczenia klienta (DCX). Zmieniający się krajobraz technologii… Czytaj dalej Cyfrowe doświadczenie klienta: wszystko, co warto wiedzieć w 2024
Karolina Konopka
Customer support manager

Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Analizowanie wyników ankiety brzmi nieciekawie. Często tak jest, jeżeli ręcznie trzeba łączyć zebrane odpowiedzi wykonać dużo pracy, zanim wyciągniesz pierwsze… Czytaj dalej Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Aneta Janowska
Kontrybutor

Naklejki QR i NFC dla hoteli i pensjonatów
W branży hotelarskiej opinie gości mają ogromny wpływ na liczbę rezerwacji i wizerunek obiektu. Kilka negatywnych komentarzy na Google czy… Czytaj dalej Naklejki QR i NFC dla hoteli i pensjonatów
Karol Koronowicz
Founder
