< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Obsługa posprzedażowa to kluczowy element budowania długotrwałych relacji z klientami. Zadowoleni klienci to ambasadorzy Twojej firmy. Niski poziom zadowolenia oznacza,… Czytaj dalej Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak zrobić badanie rynku?
Wymyślając pomysł na biznes, produkt lub usługę w pierwszej chwili przeżywamy euforie i mamy wrażenie, że ten pomysł nie może… Czytaj dalej Jak zrobić badanie rynku?
Aneta Janowska
Kontrybutor

Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Istnieje duża przepaść między tym, co firmy uważają, że klienci chcą, a tym, czego klienci faktycznie oczekują w doświadczeniu z… Czytaj dalej Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Interakcja z obserwatorami to jeden z najprostszych sposobów na utrzymywanie szerokich zasięgów w social mediach. Najczęściej kontakt z publicznością uzyskuje… Czytaj dalej Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Karolina Konopka
Customer support manager

Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Karolina Konopka
Customer support manager

Tajne głosowanie online w firmie – jak je przeprowadzić skutecznie i bezpiecznie?
W firmach, które stawiają na przejrzystość i kulturę współdecydowania, coraz częściej pojawia się potrzeba przeprowadzenia głosowania online w formie anonimowej.… Czytaj dalej Tajne głosowanie online w firmie – jak je przeprowadzić skutecznie i bezpiecznie?
Karolina Konopka
Customer support manager