< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Dyferencjał semantyczny, podział punktów i ranking w ankiecie
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy zaprezentować nowe 5 typów pytań. Dzięki nim ankiety tworzone za pomocą naszego narzędzia będą jeszcze… Czytaj dalej Dyferencjał semantyczny, podział punktów i ranking w ankiecie
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Interakcja z obserwatorami to jeden z najprostszych sposobów na utrzymywanie szerokich zasięgów w social mediach. Najczęściej kontakt z publicznością uzyskuje… Czytaj dalej Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety online i kody QR: jak je połączyć?
Współczesne technologie umożliwiają firmom i organizacjom efektywne pozyskiwanie opinii klientów oraz uczestników wydarzeń. Ankiety online i kody QR to skuteczne… Czytaj dalej Ankiety online i kody QR: jak je połączyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak zrobić ankiety na Discord?
Discord to znakomita platforma do komunikacji i interakcji społeczności online. Jeśli prowadzisz serwer Discord, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak zbierać opinie… Czytaj dalej Jak zrobić ankiety na Discord?
Karolina Konopka
Customer support manager

Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score
Net Promoter Score (NPS) to jedno z najważniejszych narzędzi, które firmy mają do dyspozycji do mierzenia lojalności swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score
Karolina Konopka
Customer support manager

Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Analizowanie wyników ankiety brzmi nieciekawie. Często tak jest, jeżeli ręcznie trzeba łączyć zebrane odpowiedzi wykonać dużo pracy, zanim wyciągniesz pierwsze… Czytaj dalej Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Aneta Janowska
Kontrybutor