< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ankieta w MS Teams w kilku prostych krokach
Ankiety są niezwykle przydatnym narzędziem w celu zbierania informacji, opinii i danych od grupy osób. Mają zastosowanie w różnych dziedzinach,… Czytaj dalej Ankieta w MS Teams w kilku prostych krokach
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Istnieje duża przepaść między tym, co firmy uważają, że klienci chcą, a tym, czego klienci faktycznie oczekują w doświadczeniu z… Czytaj dalej Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety online i kody QR: jak je połączyć?
Współczesne technologie umożliwiają firmom i organizacjom efektywne pozyskiwanie opinii klientów oraz uczestników wydarzeń. Ankiety online i kody QR to skuteczne… Czytaj dalej Ankiety online i kody QR: jak je połączyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety na Telegramie – Skuteczne narzędzie do zbierania opinii i informacji
Ankiety są skutecznym narzędziem do zbierania opinii i informacji od różnych grup ludzi, a w dobie rozwoju technologii komunikacyjnych, możliwość… Czytaj dalej Ankiety na Telegramie – Skuteczne narzędzie do zbierania opinii i informacji
Karolina Konopka
Customer support manager

Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Budowanie doskonałej obsługi klienta i ciągłe jej ulepszanie wymaga zaangażowania całej firmy – a to nie może się zdarzyć przy… Czytaj dalej Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Karolina Konopka
Customer support manager