< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Mapowanie doświadczeń pracowników, znane również jako Employee Journey Map, to strategiczne narzędzie, które pomaga organizacjom zrozumieć całą ścieżkę, jaką pracownik… Czytaj dalej Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager

Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Analizowanie wyników ankiety brzmi nieciekawie. Często tak jest, jeżeli ręcznie trzeba łączyć zebrane odpowiedzi wykonać dużo pracy, zanim wyciągniesz pierwsze… Czytaj dalej Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Aneta Janowska
Kontrybutor

Motywowanie pracowników – definicja, ankieta, metody
Pracownicy są sercem każdej organizacji. Od kilku osobowych firm, po duże korporacje. Fundacje, urzędy państwowe, wszystkie te instytucje potrzebują pracowników.… Czytaj dalej Motywowanie pracowników – definicja, ankieta, metody
Aneta Janowska
Kontrybutor

Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Ankiety Pulse Check, to szybki i skuteczny sposób na zebranie informacji zwrotnych czy spostrzeżeń na dany temat. Badanie można przeprowadzić… Czytaj dalej Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta mobilna – podstawa skutecznego badania
Osoby korzystające z Internetu wykorzystują do tego celu różnego rodzaju urządzenia. Z punktu widzenia naszego serwisu analizujemy użytkowników pod kątem wielkości… Czytaj dalej Ankieta mobilna – podstawa skutecznego badania
Karol Koronowicz
Founder

Badania rynku z wykorzystaniem ankiet online
Badanie rynku to krytyczny proces, obejmujący badania i analizę rynku dla określonego produktu lub usługi. Jest to kompleksowe badanie klientów,… Czytaj dalej Badania rynku z wykorzystaniem ankiet online
Karolina Konopka
Customer support manager