< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ewaluacja – definicja, rodzaje i przykłady
Ewaluacja jest nieodzownym narzędziem w ocenie skuteczności działań, programów i projektów w różnych dziedzinach życia. Jest to proces systematycznego gromadzenia,… Czytaj dalej Ewaluacja – definicja, rodzaje i przykłady
Karolina Konopka
Customer support manager

Badania ilościowe i jakościowe: co mierzą i czym się różnią?
Badania naukowe odgrywają kluczową rolę w rozwoju wiedzy i zrozumienia w różnych dziedzinach. Wśród różnorodnych metod badawczych stosowanych w naukach… Czytaj dalej Badania ilościowe i jakościowe: co mierzą i czym się różnią?
Karolina Konopka
Customer support manager

Motywowanie pracowników – definicja, ankieta, metody
Pracownicy są sercem każdej organizacji. Od kilku osobowych firm, po duże korporacje. Fundacje, urzędy państwowe, wszystkie te instytucje potrzebują pracowników.… Czytaj dalej Motywowanie pracowników – definicja, ankieta, metody
Aneta Janowska
Kontrybutor

AI w Ankietach – Nowe możliwości
Medialny kurz powoli opada po pierwszej fali zachwytu nową Sztuczną Inteligencją. W Interankietach dalej jesteśmy zachwyceni. Stale uruchamiamy nowe funkcjonalności… Czytaj dalej AI w Ankietach – Nowe możliwości
Karol Koronowicz
Founder

Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Budowanie doskonałej obsługi klienta i ciągłe jej ulepszanie wymaga zaangażowania całej firmy – a to nie może się zdarzyć przy… Czytaj dalej Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Przedsiębiorstwa, które inwestują odpowiednią ilość czasu i wysiłku w wdrożenie kompleksowych i współpracujących doświadczeń związanych z przyjmowaniem pracowników, osiągają wyższy… Czytaj dalej Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Karolina Konopka
Customer support manager