< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Segmentacja klientów to nieodłączny element skutecznej strategii biznesowej, który pozwala firmom lepiej zrozumieć i zaspokoić różnorodne potrzeby swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Karolina Konopka
Customer support manager

Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta
W dobie cyfrowej transformacji, klienci oczekują spójnej, szybkiej i efektywnej obsługi – niezależnie od tego, z jakiego kanału komunikacji korzystają.… Czytaj dalej Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Zaangażowanie pracowników i doświadczenie pracowników (EX) to popularne terminy w przestrzeni HR, choć wiele osób – błędnie – używa ich… Czytaj dalej Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Karolina Konopka
Customer support manager

Pytania macierzowe w ankietach – poradnik
Pytania macierzowe czyli grupy pytań zaprezentowanych w postaci tabeli są jednym z najpopularniejszych typów pytań stosowanych w klasycznych ankietach. Dla… Czytaj dalej Pytania macierzowe w ankietach – poradnik
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy

Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?
Dobra komunikacja w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w każdym aspekcie Twoich obowiązków. Niezależnie od tego, czy budujesz relacje, zarządzasz… Czytaj dalej Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Skala Likerta w ankietach i badaniach
Wideo poradnik – Jak dodać pytanie w skali likerta to ankiety Skala Likerta to popularna w badaniach ankietowych 5-stopniowa skala… Czytaj dalej Skala Likerta w ankietach i badaniach
Aneta Janowska
Kontrybutor