< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Trendy w badaniach HR, które warto znać w 2024
W miarę jak świat pracy przechodzi przez nieustanne zmiany i ewolucje, dziedzina zarządzania zasobami ludzkimi (HR) staje się coraz bardziej… Czytaj dalej Trendy w badaniach HR, które warto znać w 2024
Karolina Konopka
Customer support manager

Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Największym problemem w realizacji badań ankietowych jest zapewnienie właściwej liczby wypełnień przez wybraną grupę respondentów. Ankietę możesz stworzyć i udostępnić… Czytaj dalej Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Aneta Janowska
Kontrybutor

Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Customer Satisfaction Index (CSI) to jeden z kluczowych wskaźników używanych do oceny poziomu satysfakcji klientów. Dzięki niemu firmy mogą mierzyć… Czytaj dalej Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć
Przywództwo w zespole to fundament każdej dobrze funkcjonującej organizacji. Właściwe zarządzanie ludźmi, motywowanie ich i prowadzenie ich ku wspólnym celom… Czytaj dalej Czym jest skuteczne przywództwo w zespole i jak je osiągnąć
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak przygotować ankietę do pracy licencjackiej
Ankieta to jedna z najważniejszych technik badawczych, wykorzystywanych podczas prowadzenia badań ilościowych w pracy licencjackiej, magisterskiej lub inżynierskiej. Odpowiednie przygotowanie… Czytaj dalej Jak przygotować ankietę do pracy licencjackiej
Karolina Konopka
Customer support manager

Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Kwestionariusz ankiety i wywiadu to jedno z podstawowych narzędzi badawczych w dziedzinie nauk społecznych. Potocznie nazywa się tak formularz, który… Czytaj dalej Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Aneta Janowska
Kontrybutor