< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Obsługa posprzedażowa to kluczowy element budowania długotrwałych relacji z klientami. Zadowoleni klienci to ambasadorzy Twojej firmy. Niski poziom zadowolenia oznacza,… Czytaj dalej Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Test Wielkiej Piątki: czym jest i jak może pomóc w biznesie?
Konkretne zachowania, poglądy oraz motywy działań wpływają nie tylko na życie prywatne, ale także na zawodowe. Dlatego Test Wielkiej Piątki… Czytaj dalej Test Wielkiej Piątki: czym jest i jak może pomóc w biznesie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Unikalny kod rabatowy na końcu ankiety – skuteczny sposób na zaangażowania klientów
Czy zastanawiałeś się, jak zwiększyć skuteczność swoich ankiet i jednocześnie poprawić doświadczenie klientów? Odpowiedzią mogą być kody rabatowe w ankiecie,… Czytaj dalej Unikalny kod rabatowy na końcu ankiety – skuteczny sposób na zaangażowania klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?
Dobra komunikacja w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w każdym aspekcie Twoich obowiązków. Niezależnie od tego, czy budujesz relacje, zarządzasz… Czytaj dalej Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Kwestionariusz ankiety i wywiadu to jedno z podstawowych narzędzi badawczych w dziedzinie nauk społecznych. Potocznie nazywa się tak formularz, który… Czytaj dalej Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Aneta Janowska
Kontrybutor

Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się badania satysfakcji klienta. Często jesteśmy proszeni o wypełnienie ankiety na temat usługi lub produktu.… Czytaj dalej Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
Karol Koronowicz
Founder