Ankieta satysfakcji klienta

Zwiększ jakość dzięki lepszemu zrozumieniu swojego klienta

Badanie satysfakcji klienta - przykład Ankieta satysfakcji klienta - mobilny przykład
Ankieta satysfakcji klienta - mobilny przykład

Dowiedz się co myślą Twoi klienci

Ankieta satysfakcji klienta pozwoli Ci lepiej zrozumieć nastroje Twoich klientów - co lubią, a czego nie oraz jak możesz poprawić swoje usługi lub produkt.

Możesz spytać klienta jak ocenia Twoją stronę internetową, proces zakupu, cenę, konkurencyjność oraz o ogólną ocenę. Te informację są szczególnie istotne przy klientach którzy mają z czymś problem lub chcą zrezygnować z Twoich usług lub produktów.

Słuchaj szczególnie klientów rezygnujących

Jeżeli wiesz, że Twój klient chce zrezygnować, to warto zapytać go o powód. Dodatkowo można dowiedzieć się w jaki sposób można by było zyskać jego zaufanie ponownie.

Ankiety satysfakcji klienta powinny być krótkie i treściwe. Im ankieta będzie prostsza tym badanie będzie skuteczniejsze. Ponadto bardzo istotne jest aby ankiety były dostosowane do różnego rodzaju urządzeń na których są wyświetlane. interankiety świetnie funkcjonują na komputerze, tablecie i telefonie komórkowym, więc to już masz z głowy.

Ankieta NPS - mobilny przykład

Użyj pytania NPS do oceny lojalności klientów

Przy badaniu satysfakcji klienta warto też sprawdzić jego lojalność za pomocą pytania NPS w ankiecie. Wskaźnik NPS (Net Promoter Score) bezpośrednio pokazuje poziom lojalności klientów. Klient ma do wyboru skale od 0 do 10. Wynikiem jest wskaźnik NPS, który może przyjmować wartości od -100 do 100. Wynik dodatni uznawany jest jako wynik dobry, zaś wynik powyżej 50 jako bardzo dobry.

Badanie lojalności klientów może być realizowane cyklicznie lub transakcyjnie. Cykliczny pomiar NPS może odbywać się np. co kwartał lub miesiąc, zaś pomiar transakcyjny przy określonych wydarzeniach związanych z klientem, jak np.: kontakt, zakup, interwencja.

Przyjmuje się, że wartość wskaźnika NPS jest powiązana ze wzrostem przychodów.

Sprawdź dedykowane ankiety NPS

Zadowoleni klienci pomagają w rozwoju firmy

Oto kilka przykładów ankiet, które pozwalają mierzyć poziom satysfakcji klienta w różnych obszarach biznesu.

Stwórz własną ankietę oceny satysfakcji klienta

Stwórz ankietę za darmo
Pakiet bezpłatny. Bez zobowiązań.