< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Istnieje duża przepaść między tym, co firmy uważają, że klienci chcą, a tym, czego klienci faktycznie oczekują w doświadczeniu z… Czytaj dalej Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Zarządzanie employee experience to nie tylko delegowanie zadań i monitorowanie ich postępów. W dzisiejszym środowisku pracy, gdzie rozwój osobisty i… Czytaj dalej Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta anonimowa: Jak zadbać o prywatność respondenta?
Otwarta, szczera informacja zwrotna jest kluczowa dla utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników i osiągnięcia pozytywnych wyników biznesowych. Jednym ze sposobów… Czytaj dalej Ankieta anonimowa: Jak zadbać o prywatność respondenta?
Aneta Janowska
Kontrybutor

Ankiety online i kody QR: jak je połączyć?
Współczesne technologie umożliwiają firmom i organizacjom efektywne pozyskiwanie opinii klientów oraz uczestników wydarzeń. Ankiety online i kody QR to skuteczne… Czytaj dalej Ankiety online i kody QR: jak je połączyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?
Dobra komunikacja w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w każdym aspekcie Twoich obowiązków. Niezależnie od tego, czy budujesz relacje, zarządzasz… Czytaj dalej Komunikacja w miejscu pracy: jak rozmawiać z pracownikami i dlaczego ma to znaczenie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak zrobić wykresy do ankiety w Excelu
Ankiety stanowią niezwykle cenne narzędzie w badaniach społecznych, marketingowych i biznesowych. Dzięki nim możemy zgromadzić dane od respondentów i uzyskać… Czytaj dalej Jak zrobić wykresy do ankiety w Excelu
Karolina Konopka
Customer support manager