< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Segmentacja klientów to nieodłączny element skutecznej strategii biznesowej, który pozwala firmom lepiej zrozumieć i zaspokoić różnorodne potrzeby swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety popup na stronie internetowej: Kompletny przewodnik
Ankiety popup to potężne narzędzie do zbierania opinii w czasie rzeczywistym od odwiedzających Twoją stronę internetową. Pojawiają się one jako… Czytaj dalej Ankiety popup na stronie internetowej: Kompletny przewodnik
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta weselna – zaproszenie weselne online
Ślub i wesele to wyjątkowe wydarzenie dla młodej pary i jej bliskich. Jednak jest to też ogrom pracy. Istnieją elementy… Czytaj dalej Ankieta weselna – zaproszenie weselne online
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy

Employee Experience – czym jest doświadczenie pracownika
Od momentu, gdy ktoś patrzy na Twoją ofertę pracy, do momentu opuszczenia Twojej firmy, wszystko, czego pracownik uczy się, robi,… Czytaj dalej Employee Experience – czym jest doświadczenie pracownika
Karolina Konopka
Customer support manager

Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania
Jakościowe badania rynku to metoda badań opartych na pytaniach otwartych (konwersacyjnych), które w dużym stopniu opierają się na grupach fokusowych,… Czytaj dalej Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Ankiety Pulse Check, to szybki i skuteczny sposób na zebranie informacji zwrotnych czy spostrzeżeń na dany temat. Badanie można przeprowadzić… Czytaj dalej Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager